Ska jag börja igen?

Det var väldigt längesedan jag bloggade. 
Kanske ska jag börja igen? Kanske inte. 
Jag har fått en del påtryckningar om att jag borde. Men orkar jag att skriva kontinuerligt? 
Vem vill läsa om mig som sambo, mamma och pluggfantast? Det kommer bli mycket skrivande om skolan... Men även om det fantastiska om att vara mamma, blivande fru och husägare.
 
Jag får väl testa lite och känna efter.
 
Mycket har hänt sedan sist. jag vet inte vart jag ska börja. Jag är numera 23år, Noah är 3.5 år och jag heter fortfarande Olsson. Vi har byggt hus och flyttat ut till mina gamla trakter igen (Som de flesta vi känner, redan vet). Jag läser till förskollärare och har gjort i 2 år, 1.5 to go. 
 
Ja, nästa inlägg (Om det kommer något) blir förmodligen vardagligt och taget från nuet.
 
Det här känns märkligt. 
 
Take care. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0