Torsdag.

Idag är jag fruktansvärt trött. Igår efter träningen så var jag hemma runt sju och det var nästan så att jag gick och la mig direkt. Men jag kände att det inte var så smart, då jag antagligen hade vaknat runt tre eller sovit länge men fått en sjuk huvudvärk som idag då.. och när jag sover förlänge så går inte huvudvärken att bota med ibumetin inte. Så jag valde att tvinga mina ögon vara öppna.
Det var helt okej program på tvn igår så det blev lite lättare.
Jag somnade tillslut runt halv elva och min man väckte mig vid åtta imorse. Jag har nu varit vaken i 2,5h men är fortfarande inte vaken. DET ÄR INTE OKEJ!
Okej, jag sover ju inte helt.. så jag kan ju ta hand om Noah, men det är tusan på gränsen. ;)

Nu tar Noah en nap och jag tänkte lägga mig med honom, men då hade det bara blivit värre.. Så nu sitter jag här. Borde göra mig iordning och klä på mig för att ta en promenad till affären efter lillkillen vaknat. Då kanske man vaknar till lite själv? Men jag är så himla trött. Men ut, det ska vi!

Imorgon så kommer Elin, Jennie och Sanna på besök. :) Det blir Let´s dance finalen och mys! Det ska bli jättetrevligt då vi inte hinner umgås så ofta! Sen i helgen blir det kalas då min syster fyller 19.
Vi ska även se till att umgås bara familjen någon av dagarna. Kanske någon tripp någonstans eller bara mys hemma med någon promenad och god mat. Det är frågan det där. Men det löser sig alltid. :)

Nej nu borde jag ta en kalldusch eller dricka lite kaffe. Vi får se vilket som faller mig i smaken.




Love love love love love love love love love love love love love love.



Love love love love love love love love love love love love love love.




Take care!

Kommentarer
Postat av: Maliiin

Åh vilka blåa ögon :)

2010-03-25 @ 12:38:38
URL: http://sillybarbiie.blogg.se/
Postat av: Isabel

Ohh han har blivit så stor nu, va söt han e!!

2010-03-25 @ 17:23:34
URL: http://izzy-myfamily.blogspot.com/
Postat av: Sophie mamma till Nellie

vilken gobit! :)

2010-03-25 @ 18:33:18
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: Liii

Vad kul att du har börjat uppdatera ofta! :D

Jaa det känns super med lägenheten, tack! :D Äntligen slippa oroa sig för vart man ska bo och slippa andrahandskontrakt med! Wiho! Ska du med oss ut nästa fredag? :)

2010-03-25 @ 23:34:04
URL: http://ligustavsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gud vad stor han har blivit lillkillen! :) Supersöt är han :)

2010-03-28 @ 14:37:34
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0