Fortfarande sjuka.

I måndags var vi som sagt på Bvc. Det var ett läkarbesök och allt gick bra. Hon lyssnade på hans lungor och det lät jättebra!! :) Hon hörde ju honom hosta som en galning och hon antog att det var RS, men var inte riktigt säker. Men eftersom det inte lät något i lungorna så menade hon på att han haft flera olika förkylningar istället för en och samma. Han har ju varit sjuk i över 2 månader och han har tydligen fått en ny förkylning när han hållt på att bli av med den andra... Det innebär att vi inte ska träffa några förkylda, varken barn eller vuxna bara för att han ska få en chans att bli frisk.
Vi ska väl egentligen vara själva nu den första tiden med bara för att se om det kan försvinna. Lilla gubben.
Dagarna går någorlunda. Vissa dagar är han jättepigg men det finns narturligtvis vissa dagar han är jätteledsen.. Men det värsta är under nätterna.
Han fick hostmedicinen "Mollipect" utskriven men den spyr han bara upp så det fungerar inte.. Inte än sålänge iallfall.
Men annars såg allt bra ut i måndags. Lillkillen väger numera 9380g och är 75cm lång. :)

I dagarna har det därför inte blivit något speciellt. Jag har försökt storstäda, vilket tagit tre dar istället för 4-5h. Men klart blev det iallafall! Björn har varit/är också  sjuk så jag har haft två killar att ta hand om + hushållet. Men nu har även den eländiga förkylningen drabbat mig. Sjukt snuvig så jag knappt kan andas, men iövrigt mår jag bra. :)

Eftersom det inte hänt så mycket mer så finns det inget speciellt att berätta.
Så det får vara tills det hänt lite mer. :)

Take care.

Ps. Jag har världens finaste familj. Jag kunde inte önskat mig något bättre. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0