En kväll med ljus.

Ja nu ligger Noah och sussar så sött, sen ett par timmar tillbaka. Lilla hjärtat har lekt en massa idag. Pratat och skrattat.
Han gör mig så fruktansvärt lycklig. Han är den finaste som finns.

Jag sitter här nu vid datorn med några tända ljus. Visst är det härligt?
Jag älskar hösten, då man tillåts att tända ljus.
Jaja nu till det jag kom för att skriva...

Imorse var vi på öppnaförskolan med Caroline och Maximus, Sophie och Nellie, o Viola och Leon.
Noah hade jättemysigt. Han pratade och var jätteglad hela tiden... eller ja, tills vi skulle gå då han var övertrött men han somnade så fort jag la honom i vagnen. Klart lillen blir trött utav att leka så mycket.
Vi var där ett par timmar och det var väldigt mysigt.

I måndags var jag och Noah som sagt i kalmar med Isabelle. En toppendag utan tvekan.
Det blev lite shopping, as usual.
Till mig blev dte en t-shirt, kofta/ jacka och en slappetröja.
Köpte en skjorta till Börne och 3par bodys, strumpor, ett par byxor och ett par skossor till Noah. :) Sedan åkte vi till Ikea en liten runda. Vi var väldigt trötta så det blev bara till att gå på en våning. Blev påslakan till Noah och underlakan.. Sånt som alltid går åt vill säga.
Hemvägen var dock inte så rolig. Noah gallskrek från Brömsebro. Riktigt ihärdigt. Vet inte riktigt vad det var. Trodde att det var hungern, men när vi kom hem lekte han lite med Börne innan maten... då var han på världens bästa humör. Men han somnade gott sen iallafall.

I tisdags blev det lugnt och sedan bad med Emelie och Lucas. Mysigt. :)
Noah älskar att bada och han var verkligen superglad. Han bara sprattlade och skrattade.
Lilla älsklings fisen.

Imorgon, så ska vi tvätta fönster och sedan ska vi nog hjälpa Daniel (björns bror) att flytta. Efter det kommer syster hit för en kväll framför tvn.

Fredag blir det storstädning och möjligtvis bakning och förberedelser med maten inför lördag.
På lördag är den nämligen min födelsedag. :)
Då ska jag först på systemet, (vilket jag tycker är sjukt pinsamt, samma dag som jag fyller år... men jag har lovat vin och öl inför kvällen, och då får jag ju ställa upp. haha)
På kvällen kommer min Mor, Far, Syster och Farbror med fru.
Det bjuds på Kyckling ala Gorgonzola och efterrätt. Det kommer bli trevligt. :)

Söndag ska vi nog till varmbadhuset, om Noah inte blir sämre. (Tycker han har blivit liiite snorigare de senaste dagarna)
Vi hade tänkt gå och bada varje söndag.

Yes, nu är hela min vecka redovisad och klar. Nu blir det tv med min käraste.

Take care.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja jag stod och valde mellan den rosa och den vita hehe men har alltid velat ha en vit mobil så jag tog den. hehe ja den är super bra.

2009-10-01 @ 18:49:52
URL: http://bisgaard.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja jag stod och valde mellan den rosa och den vita hehe men har alltid velat ha en vit mobil så jag tog den. hehe ja den är super bra.

2009-10-01 @ 18:49:52
URL: http://bisgaard.blogg.se/
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Han tröttnade nog på att åka bil.

Det gör Nellie mef ibland och nej det är INTE kul!

Imon ska vi till Malmö men det är när hon ska sova middag så det passar fint. Hem hoppas jag hon är på gott humör :P

2009-10-01 @ 23:16:54
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: hanna

Tack så mycket. :)



Lycka till själv med allt!

2009-10-02 @ 16:16:13
URL: http://hanna1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0