Hemmadag med mys.

Yes idag har det varit mys till max. Vi låg kvar i sängen till klockan 11(!!!!!!). Jag som alltid varit uppe runt sju halvåtta annars om dagarna. Men sängen var så skön... Men jag SKA upp som vanligt de kommande dagarna, även om jag vill eller inte. Det är så skönt att komma upp tidigt och lägga sig någorlunda i tid om kvällarna.

Jag och Noah skulle egentligen fikat med Liten och Maximus idag. Men eftersom Noah varit lite förkyld nu den senaste veckan, med hosta och täppt näsa, bestämde jag mig för att vi skulle bara vara inne idag, för att det förhoppningsvis ska sluta snart.

Vi har myst och lekt. Han har ätit mycket morotspuré och han bara älskar det. Han är jätteduktig!!
Vi tänkte snart prova något nytt. Det är så kul att se hur han suger i sig. ^^

Imorgon blir det syster, fredag blir det storstädning och sedan Idolkväll, med Jennie, Sanna och Elin.

Lördag blir det bakning hela dagen lång och Söndag kommer Björns och min familj på fika för att fira börne och delvis mig. En händelsefull vecka med andra ord. :)

Nu hade jag inte mer från mig.

Take care.


Kommentarer
Postat av: sandra & melvin

tack så mkt :D..hur gammal är eran kille nu?

2009-10-23 @ 07:14:31
URL: http://saandrras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0