Söndag.

Ja nu var det ett par dagarsen jag uppdaterade om vad som händer.
Jag har hunnit gå in i v39. Vi har bara 11 dar kvar till bf vilket resulterar till, 1 vecka och 4 dar.

I torsdags: Blev det glass på glassiären med Emmeli och Li. Alltid lika flummigt, vilket jag älskar! Vi satt i solen i ett par timmar för att sedan köra med Li´s underbara bil till torskors för att lämna av Emmeli. Haha det var ju en tur bara i sig. ;) När vi satte oss i bilen, så insåg vi att bensinmätaren låg i botten. vilket var OJ. Haha. Vi körde ner till JET för att tanka, men vi kom på att vi inte visste vilken bensin vi skulle ta. Vi ringde Li´s mamma men inget svar. Vi tänkte: Äsch vi tar bara någon, det blir nog bra! Men vi beslöt oss att ringa pappa tillslut. Då säger han: Men ni måste ju vara säkra på att det är bensin ni ska ha så det inte är Diesel. Tar ni fel, så kan ni sabba hela motorn. Ojoj. Men vi skulle även leta upp ett regristreringsbevis, som måste legat i bilen... För där skulle det stå. Men Li visste att det var en bensinmotor och inte diesel så vi tog bara någon tillslut iallafall. Det gick ju bra! Haha vilket kaos det blev. Och medans jag och Li skulle stå som två blåsta bimbos och komma på hur vi skulle tanka, roade sig Emmeli sig med att ta kort! Så nu har vi förevigat det minnet. Vilket vi aldrig kommer att glömma. ;)

Efter det bar det av till  svärmor på middag. Blev bara ett par timmar, eftersom Björn skulle träna fotboll sen. Vi lekte lite med Hannes och åt god mat! Efter det stack som sagt börne för att träna fotboll, medans jag gick hem och la mig på soffan. :)

I fredags: Blev det stan en runda med Jylla. Mysigt! Blev några timmar. Kvällen bestod av mys i soffan tillsammans med Björn och avsnitt av 24. Tidig säng som vanligt, vilket är väääldigt skönt!

I lördags: Fotboll för hela slanten. Björn som spelar i korpen ute på rosenholm har ju ett lag han spelar med i division 2. Men det är ett lag som vill ha med honom i division 1 också. Vilket han inte tackar nej till. Så igår åkte vi ut till rosenholm 08.30 för att han skulle börja med division 1. Matchen var riktigt rolig att se på och slutade 1-1. Det snygga målet gjordes av mitt hjärta! Stolt.
Vi åkte därifrån, stannade på citygross på vägen för att handla lite frallor, som vi sedan tog med oss till svärmor. Lite god frukost där, för att sedan låna hennes badkar. Var grymt skönt att få ligga och flyta lite, även ifall jag kände mig klumpig. Nojjig var jag bannemej också, att vattnet skulle gå när jag låg där. Då hade jag ju inte märkt av det... Men varför skulle vattnet gå just dom 15 minutrarna? Jag ska inte bada mer nu, utan jag nöjer mig med den lilla stunden. Men skönt var det i varje fall!
Runt halv ett bar det av till rosenholm igen före match nr 2. Den var mycket bättre än var dom brukar vara. Blev 3-1 till Björn och dom, om jag inte minns fel?
Den här matchen blev jag, björns bror och alla andra i laget fruktansvärt arga på domarn. Han hatar verkligen Börne och har gjort den sen  inomhus-säsongen. Han blåser aldrig av för frispark när min karl får riktiga knuffar osv. Motspelarna kan i princip slå börne gul och blå innan någonting händer. Han är inte riktigt frisk! Han borde inte ens få vara dommare.

Jaja nog snackat om det. Sedan bar det av hem igen, kollade lite mer på 24. Sedan var jag helt slut, sov någon timme. Det blev sedan till att beställa sallad på Milanos. Jag gick dit för att hämta det och skulle betala. Det visar sig att de inte tar kort. Vilket jag tyckte var väldigt konstigt. Inga kontanter hade jag heller på mig, men de säger att jag kan betala nästa gång eller något. Men jag svarar att jag kan "springa" hem och hämta. De sa ännu en gång: Men du kan ta det nästa gång osv... Och jag svarar igen: Nej men jag kommer sen!
När jag kommer hem så inser jag att vi bara skulle kunna betala hälften med dom kontanterna vi har hemma. Då säger både börne och jag att vi kan ta det "nästa" gång. Men nu har jag så fruktansvärt dåligt samvete. Även ifall de sa att det gick bra, men nu när jag sa att jag skulle komma tillbaka. Känns som om jag skiter i det.
Jaja, får kanske gå upp och ta ut pengar sen, för att sticka och ge dom. Vi får se. ;)

Sedan stack jag till Jennie en stund. Supermysigt! Blev lite nyttigt godis och en massa prat. Love it! Riktigt mysigt att ses igen babe!

Idag kanske jag ska till nättraby och träffa Vickan och Elin, annars blir det bara lugnt.
Och imorgon gäller Bm.

Nae nu blev det ett onödigt långt inlägg.'Hoppas ni orkar läsa igenom det..

Nu blir det att läsa!

Take care.

Kommentarer
Postat av: Sophie

OKej =)

Du kan adda mig på msn om du vill :D

[email protected]

så kan vi prata där med =)

2009-05-24 @ 17:08:55
URL: http://beylejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0