Smäääärta.

Har inte kunnat somna än. Men är dödspigg för det. :)

Jag har inte kunnat gå sen jag vaknade i princip. En fruktansvärd smärta i bäckenet och i ländryggen. Kan liksom inte flytta mina fötter. Kan ta två minuter för att röra mig från soffan till toaletten.
Men nu när min älskling vaknade så fick jag en riktigt välbehövlig massage. Jag fick även en salva som är värmande. Något han använder till sin onda axel.
Det här var i alla fall riktigt skönt, och hoppas på att smärtan lägger sig ett tag. :)

Kan ju verkligen hoppas på att någonting är på gång nu. :)


Har ätit väldigt mycket sen jag vaknade.
  • En tallrik special-k med yoggie.
  • Två lingongrova-smörgåsar.
  • Tre frallhalvor.
Men jag är lika hungrig för det! Galet.

Nej nu ska jag nog ringa mamma och beklaga smärtan lite. :)

Take care.



Kommentarer
Postat av: syster em

Hjääälp jag blir skitskraj! ;) Hoppas det bara var lite vardagskrämpor som blivit bättre nu, så att du får må bra ett tag till :)

2009-05-19 @ 13:17:41
Postat av: malin

tack så mycket:)

ja det känns så himla underbart! får hoppas dom här sista veckorna går undan iallafall. känns skönt & höra att det gått undan för dig iallafall:)

ja jag tycker också det är roligt att prata med andra gravida :)



de första 22 veckorna mådde jag illa & kräktes i princip varje morgon. men nu är det bara till & från. sen har jag en del problem med ryggen, har

sån svank rygg så får jätte lätt ont.

nu efter v30 så kom halsbrännan & så är jag väldigt svullen om både ben, fötter & händer. men annars är det bra :) allt det äre ju ändå värt när man får en bebis :)

hur har din graviditet varit hitills då? :)

2009-05-19 @ 14:26:09
URL: http://malinnpeterson.blogg.se/
Postat av: Frida

Hoppas den lille kommer ut snart så du inte behöver ha så ont och så..

Du är verkligen en riktigt kämpe!! :D

2009-05-19 @ 18:01:26
URL: http://bisgaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0