Mvc.

Jag tog som sagt bilen upp till mvc idag. När jag satte mig i bilen så blev det naturligtvis strålande solsken. Men jag klev inte ur, för man vet ju inte om det skulle spöregna på hemvägen igen.

Allt hos bm gick jättebra!
Blodtrycket låg på 140/85... Bebis hjärtljud låg på 144 och mitt sf-mått låg på 37! En rejäl kagge med andra ord. haha.

När bm kände och klämde, blev hon jätteförvånad. : Var det ett huvud jag kände så långt ner?
Hon fick känna igen och minsann var det, det! Bebis ligger alltså väääldigt långt ner och det känns härligt! :)
Bm kände även på mitt blygben, vilket gjorde jätteont... Och det förklarar ju den grymma smärtan igår. Eftersom knodden antagligen sökte sig ner ordentligt då!

Som sagt fortfarande ont i bäckenet som F*N, men ryggen mår hyffsat! Gick iallafall att köra bilen, och det är jag glad för!
Skönt att vädret blivit bättre nu. För jag är verkligen sugen på grillat!

Har ätit som en häst idag med. Min hunger tycks aldrig gå över. Bara att hoppas på att den gör det som småningom. Annars blir jag stor som ett hus. Eller det är jag ju nu, snarare som ett höghus!

Nu tycker vi att lilla knodden kan söka sig ut till ljuset, livet och kärleken! <3

Take care!

Kommentarer
Postat av: syster em

åh vad härligt gumman. Skönt att det är bättre idag och att lillknodd börjar göra sig redo :)

2009-05-20 @ 14:23:20
Postat av: Anonym

Den kommer nog snart ska du se! =)

2009-05-20 @ 15:36:13
Postat av: Frida

Klart man blir större när man är gravid men du är sååå vacker! :)

Tack gumman, ja jag känner att lindex är det rätta för mig så det känns jätte skönt. :D

Hoppas den lille kommer ut snart! Weiii :D

2009-05-20 @ 16:36:13
URL: http://bisgaard.blogg.se/
Postat av: Hanna

Snart är det dags för lillen/lillan att komma ut! Jag ville bara hälsa lycka till från både mig och Dennis =)

2009-05-20 @ 21:23:30
URL: http://hanna1988.blogg.se/
Postat av: malin

å ja förstår det :) hoppas bebisen din snart kommer!

avis jag blir på att du snart har din här:)



vad skönt att allt gick bra hos mvc idag!

jaså, men det är väll normalt?:)

själv har jag redan 34 & är i v.33 så det är en kula minsann ;) hehe

2009-05-20 @ 22:01:53
URL: http://malinnpeterson.blogg.se/
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Vad kul med bebis snart =)!!!!

Ja gjorde satans ont när hon tryckte där på mig med :P haha! Kram!! Sophie gamla MP3A ;)

2009-05-20 @ 23:14:22
URL: http://beylejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0