Bara ett liitet tag till. <3

Jaha varit hos bm imorse och känns så skönt att få gå därifrån med ett leende på läpparna. Mitt tryck ligger som förra gången, relativt bra och min kropp svarar på medicineringen. Det är allt ett STORT plus!
 Knoddens hjärtljud låg på 148. :) Blev ingen mätning idag eftersom jag var där för tre dagarsen och de skule nog inte ha ändrats.
Vikten har avstannat helt! Har inte gått upp ett gram sen i v33 och imorgon går jag in i v38. Det känns otroligt bra! Jag har sammanlagt gått upp 14kg men blir antagligen något till innan knodden vill ut.
Nu är det iallafall bara TRE veckor kvar till bf! Kan ske innan, men också antagligen efter, eftersom mitt tryck lugnat ner sig så. Men äsch, något vecka hit eller dit. Känns otroligt skönt iallafall! Bara vår lilla älskling mår bra!

Ja nu börjar allt dra ihop sig på riktigt! Var och handlade allt det sista på babyproffsen lite snabbt i tisdags.
Så nu har vi: Alla kläder vi behöver de första veckorna + lite till, vi har spjälsäng, vagn, skötbord, blöjor, nappar, nappflaska, badbalja, babyvakt (monitor), babygym och babyoljor osv. Säkert mycket jag nu glömt... Men det allra viktigaste iallafall. Så nu kan knodden får komma när h*n vill. <3

Lite sliten är jag nu trotsallt. Så blir nog lite vila nu.

Take care.

Kommentarer
Postat av: Fanny

gud vad skönt att höra att det är bättre.. Nu är det riktigt nära:) är du nervös?? kram

2009-05-14 @ 11:23:15
URL: http://fannybengtsson.blogspot.com/
Postat av: Frida

Va skönt att allt är bra nu. :D

Man blir själv lite små sugen på att skaffa barn när man följer din blogg. Och nu är det inte lång tid kvar tills den lille kommer ut. :D hiihi*

2009-05-14 @ 11:44:11
URL: http://bisgaard.blogg.se/
Postat av: syster em

Så skönt gumman att du mår okej iallafall! Det är en lurig bebis vi väntar på tror jag, så den kan väl komma ungefär när som helst :) Slit inte ut dig bara! Vi ses om några veckor, ca. 3 :) Pusssss

2009-05-14 @ 12:04:15
Postat av: Frida

Ja vi får se fast inte i år. hehe :D

Ja jag kan tänka mig vilken upplevelse hehe.

Hur känns de nu när de är så nära är du nervös?? :D

2009-05-14 @ 13:43:50
URL: http://bisgaard.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja vi får se om något år kanske hehe ;D ja lite nervöst ska de ju vara. Spännande om de blir flicka elr pojke. Hiihi*

2009-05-14 @ 21:04:18
URL: http://bisgaard.blogg.se/
Postat av: julia

Det är verkligen nära nu, helt sjukt:)

Jag kommer hem nästa helg. Ska på bröllop på lördagen. Men vi kanske kan ses en snabbis på förmidagen? vore kul!

puss & kram

2009-05-14 @ 21:40:20
URL: http://jagjulias.blogg.se/
Postat av: julia

Jag förstår det. jag tycker du kan tajma det så att jag kan komma och hälsa på på BB, det vore det alra bästa:) Vi kan ju hålla det lite öppet så får vi se:)

Det är min kusin som gifter sig, jenny och erik gifter sig första agusi, viklken koll du har.

Jag saknar dig Johanna!

2009-05-15 @ 11:52:23
URL: http://jagjulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0