Tisdag.

Jaha, igår blev det beställning av spjälsäng, skötbord och en massa småtillbehör.
Det blev superfint i vitt. Jag hoppas de har skötbordet på lagret (någonstans i landet), vilket var lite osäkert. Annars får vi försöka hitta något liknande på annat håll. :)
Om beställningen går som den ska, så kan vi hämta dom om ett par veckor, likaså vagnen!
Det känns underbart att få börja fixa och trixa. ^^

Det blev även ett sött påslakanset, det blev spjälsängs skydd, madrass, täcke, kudde och sängmobil. Fanns tusen andra saker, jag tror vi kommer behöva senare som man absolut inte ens tänker på innan man ser det. Men det får bli ett senare skede. ^^

Efter den handlingen, åkte vi ut till Maxi för att storhandla. Eftersom min erfarenhet blir bara större och större... och jag vet hur mycket Björn avskyr att gå i affärer, fick vi skynda oss lite smått. Om inte han är med, kan det ta timmar, innan jag ens kommit till maten på maxi. Men nu oftast så gäller det att blunda och gå direkt till det vi ska ha. Men men, jag klarar mig utan det med. ;)
Sedan blev det en tv-kväll. Jag älskar måndagens tv-tablå. Först startas det med Unga mödrar, vänner, vänner, familjen annorlunda, spårlöst och avslutas till sist med Ballar av stål. Visst är det super? ^^

Låg lääänge uppe i natt. Gick och la mig runt tolv, men kunde bannemej inte sova för det. Allvarligt så tror jag att det blev närmare fyra innan mina tankar på allt som var runt omkring, försvann för en stund. Det är galet.. Jag låg och tänkte på förlossningen.. ( alla som frågar, om jag är rädd... så svarar jag: Nej, jag har inte hunnit tänka på den ännu. Men nu börjar det dra ihop sig och ja... jag börjar nog bli lite skraj).  Jag låg och tänkte hur vagnen och sängen skulle bli sen... Var vi skulle flytta... Om vi ska flytta. Ja allt möjligt med andra ord. Men antar att det är naturligt.

Jaha.. Fick mess av syster vid tio, om jag ville ut och äta lunch med henne vi elvatiden. För mig som sov ganska länge idag, blir det ju min frukost. Ajabaja. Men det får väl gå för någon gång sådär.Vi får se vad det blir. Sen blir det nog en runda på stan. :)

Ikväll, blir det Bio med Johanna. En shopaholics bekännelser. Hoppas den är bra. :)

Nej borsta tänderna nästa.
 Take care.

Kommentarer
Postat av: Hanni

Familjen annorlunda, vad är det för något? Annars så brukar jag med titta på allt det du nämnde :)

2009-03-31 @ 16:55:49
URL: http://hanna1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0