Tungt.

Btw.. får jag klaga lite? Jag vill bara att de här sista veckorna ska gå snabbt. Jag orkar inte vara gravid längre.
Jag mår illa, har ont i magen, jag kan ofta inte andas. Allt som händer i min kropp nu känns jobbigt. FÖRUTOM ATT VÅRT KÄRLEKSBARN MÅR BRA, NATURLIGTVIS. :)
Men allt är så tungt. Allt tar så mycket längre tid nu. Jag har gått upp 10kg än sålänge.. Och jag har 10v kvar. Undrar vad det slutar på. Det är tungt och ansträngande för kroppen att gå upp så mycket, på så kort tid.
Nu är det säkert några som tror, bara för att jag klagar av mig lite att jag skulle ångra mig. Och det kan jag säga, att det skulle jag aldrig för något i världen göra. Men det klart det är ansträngande att vara gravid. Mer än många tror.
Nu har ni fått svar på det med.

Usch ja nu ska ta hand om mig själv och ta det lugnt.

Take care.

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Hej Johanna,

Hoppas du mår lite bättre i eftermiddag och vila kombinerad med lugna promenader är bra både för dig och lille/lilla knodden/knoddelinan. Jag vet att vissa dagar är bara pest, men tiden kommer att gå fort och tänker du tillbaks så har den säkert gjort det, det var som igår när ni berättade att jag skulle bli farmor, ser verkligen fram emot att få hålla och gosa med mitt lilla nya barnbarn. Sköt om dig hjärtat. Älskar dig! Kram Gunvor

2009-03-20 @ 13:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0