Tisdag.

Huset vi var och kollade på, var näst intill perfekt. Jag blev lite småkär. Till min stora förvåning tyckte börne också om det. Mycket. (Vi brukar som bekant inte riktigt tycka likadant, när vi letar hus eller lgh. Mjo det är nog mer så, att börne vet vad han vill ha medans jag kan tänka mig väldigt mycket olika bostäder)
Visserligen var det lite insyn från ett av hållen, vilket var mycket lite. Men det är väl det Björn stör sig på. Det är ingenting som är perfekt från början, det är något man gör det till. Det är sådana problem, som går att lösa, väldigt enkelt.
Vi får väl se. Kanske blir det ännu mera letning, eller så är letandet över.
Jag kan ju tillägga, att det här huset låg uppe på hemnet.se i vintras när vi började leta. Vi blev kära.. men de tog bort det väldigt snabbt.. Och för någon vecka sen hittade vi det på nätet igen. Superglad! De hade försökt sälja det i vintras, men inte lyckats pga börsen osv. Så detta har funnits i våra tankar länge.

Väl pratat om det. Igår förmiddag åkte jag till nättraby för att träffa bigsis. Nu har hon kommit hem några dagar, för att lämna skolan och sin lgh i Motala. Vi var och körde en sväng med bilen... Vi åkte sedan in till staden för att käka lunch på Bistro. Mysigt. Efter det gick jag hem för att se hur det var med min sjukling. Vi gick till apoteket och köpte lite förkylnings produkter. Vi handlade även en present till syster som fyller myndig på lör. :)
Sen hem och laga lite mat. Tv och film sen tidig säng. Dötrött om dagarna, så det behövs. ^^

Idag blir det att ta det lungt, slappa lite sen ska jag och kanske börne om han känner sig bättre, hem till Nättraby.Träffa hela familjen samlade, vilket händer väldigt sällan, eftersom Emelie inte är hemma så ofta. Mysigt ska det bli. :)


Svar till Hanni: Okej. ^^ Ja jag känner Denzel sen tidigare. Var kommer du ifrån? Nyfiken ju! ;)


Nae, nu blir det frukost. Jag ÄLSKAR frukost.

Take care.


Kommentarer
Postat av: Hanni

Hehe :) Jag kommer från Skaune, men pluggar här uppe i Karlskrona nu. Det var så jag träffade Dennis!

2009-03-24 @ 11:03:40
Postat av: Frida

Hejsan Johanna. Du jag undrar om ja kan får fråga en sak.. Varför slutade du på Ginatricot??

Grattis och Lycka till med din framtid som mamma. :D

2009-03-24 @ 21:52:48
URL: http://bisgaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0