Söndag.

Jahadå var det redan söndag igen. Relativt nyvaken, nyss ätit frukost och lyssnar på melissa horn. Det är fint det.
Man hör fåglarna sjunga, och ja... Då är det vår!

I fredags skulle det ju bli storstädning. Men eftersom kroppen inte riktigt var med, så blev det bara hälften. Skulle även handla, vilket var ett måste. Åkte ut till maxi runt halv fyra. Vilket vi inte visste då, var att barnbidraget och pensionärsbidraget hade kommit samma dag. Det var grymt mycket folk. Man fick tränga sig fram för att få tag på sin mjölk osv. Vad tror ni händer då? -Jo miljön blir alldeles för stressig och jag får sammandragningar. Det är inte kul alls.
Men gick över så fort jag kommit hem och lugnat ner mig.

Det är lite sjukt. Jag har alltid varit sådan som stressar mycket och det är så min dag har sett ut. Det har kommit sig naturligt. Det är en sån stor skillnad, nu när jag måste dra ner allt på hälften. Men det borde jag bara tacka för!! :) Ingen mår bra av att stressa. Förhoppningsvis, så lär sig min kropp nu och att jag till och med kanske efter graviditeten kan dra nytta av den erfarenheten! Jag hoppas det.

Igår blev det att ta resten av städningen, då jag mådde mycket bättre. Sedan blev det fotboll och middag för Björns bror,svärmor och hennes sambo! Mycket trevligt. Tror alla blev riktigt trötta efter maten.. Vi låg allihopa och halvdegade  i soffan till Robinson efteråt. Det är så det ska vara!

Nu vid ett ska vi till Nättraby, för att äta middag hos mor och far. Sedan blir det husvisning i Nättraby efter det! Vi får se om det är någon som faller en i smaken!! ^^
Ikväll kommer även syster hem till karlskrona! Ska se till att träffa henne i veckan med. :)

Duschen nästa!

Take care.

Kommentarer
Postat av: helena

Ush otäckt det där som hände på maxi men skönt att det gick över när du kom hem. Sköt om dig.



Kram





(( ska lägga upp lite bilder från helgen nu så kolla dom =)

2009-03-22 @ 18:05:28
Postat av: Hanni

usch, obehagligt med sammandragningar sådär :S Men tänk, du har ju inte lång tid kvar egentligen... Tänk så långt du kommit redan :)

2009-03-22 @ 22:15:38
Postat av: Hanni

btw! vet hur jag hittade dig nu :) Du känner Denzel? Såg din blogg på hans msn tror jag, fastnade direkt.

2009-03-22 @ 23:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0