:D

När jag vaknade imorse, var ja på gott humör... sedan var det som om blixten slagit ner. Oj vad allt blev tråkigt!
Rastlös och dann. Men när min börnis frågade om vi skulle åka och handla, ja då blev allt mycket roligare!
Jag vet, väldigt konstigt! Vi åkte till City gross, köpte massa god mat och GLASS! Ååh, varit så jävla sugen på glass en längre tid! Så det blev superknäck med hasselnöt-sås. Yummie.
Efter handlingen, har jag dammsugat lite & legat här och kollat på Rena rama rolf. ;)
Blir snart mat, pasta-sås och pasta, bestående av champinjoner, tomat, zuccini och paprika och chili creme freisch. INTE ILLA! ^^

Nu sparkar knodden livligt där inne. :) Igår så sparkade H*n så hela magen flyttade sig. Det var liksom som någon hoppade på min mage, fast på insidan. Det är så mysigt. :)
Sen när jag ligger vid datorn i soffan eller kollar på tv, så ligger jag på sidan. Det tycker nog inte knodden är så skönt, för då börjar det sparkas hej vilt!

Kanske blir det mer Rena rama rolf, eller blir det lite yatzy på nätet? Det återstår att se.

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0