Tvätt, tvätt och åter tvätt.

Ja, vi har nytvättad tvätt runt hela lägenheten som vanligt när vi tvättat. Det torkar aldrig som det ska i torkrummet, då vi får hänga upp nästan hälften i lägenheten, så det torkar.
Det är så jäkla tråkigt att kolla på i några dagar, men det är nödvändigt.
Björn tvättade i onsdags och idag ska jag ta ner allt, vika in i garderoberna osv. Ska bli skönt!

Precis ätit en god frukost och nu pysslar jag lite med tvätten. Om ett par timmar, blir det Björns fotbollsmatch med syster, sen staden med syster. Ikväll ska antagligen jag och Börnis på bio. Revolutionary road med Kate winslet och Leonardo Dicaprio, står på listan. Hoppas den är bra. :)

Imorgon blir det då husvisning.  Jag lääängtar så. Fast jag är rädd att det ligger för nära e22:an. och då är det inte så kul. :( Vi vill ju ifrån bullret.

Nej nu ska jag fortsätta med tvätten! Ha det bra. :)
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0