Trött.

Ja trött är jag bannemej, kan jag säga.
Jobbat 10-17 sen stan till 17-45, efter det bar det av hem och det var bara att sätta igång med disken. suck.
Nu sitter jag bara och njuter... Nyduschad ätit lite kvällsmat och bara surfar runt.. och Nu börjar Andra avenyn.. Det kan inte bli bättre!
Imorgon blir det jobb til 17 sedan blir det kanske att träffa Malin en stund.

Torsdag, ska jag och mamma till maxi. Vilket nöje va?! Haha (Jag har hittat en mysdress där, som jag tänkte se om jag skulle köpa.. Nu behöver jag faktiskt en. Har bara mina gamla, urtvättade, fula, 5strl förstora mysbyxor. Men jag bara älskar dom! Kan kanske inte gå ut med dom, nu när jag ska bli en anständig mamma! Men slänga dom, kan ni ju bara glömma). Haha

Fredag blir det ännu mera jobb, sen hem på kalas för mammi som fyller 45. :) Mys!

Bebis rör sig lite och jag vill bara gå till MVC nu igen och lyssna på den lilla rackaren.
Ska inte dit förens om 3-4 veckor.. och dom kommer bli Lååånga. Om jag hade fått bestämma, hade vi varit där varje dag. Men det går ju tyvärr inte. :/

ÅÅh, ja vi ska ju på husvisning på söndag med. Tycker huset är perfekt, både storlek, planlösning och nära till skola/dagis, buss och affär. :) Det ligger i L-by. Får se om vi fastnar för det. ;)

Nehe, nu var det nog allt för mig ikväll. :) Blir lite mys med min man!
Ha det bra sålänge.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0