Tekniskt handikappad!

Ja, det har jag insett nu. JAG ÄE TEKNISKT HANDIKAPPAD. Inget jag är direkt stolt över.
Jag fick en kommentar på förra inlägget, att jag borde skriva med större text.
Jotack, jag har försökt och letat överallt, men tyvärr... det finns ej. Bara olika stilar osv.
Du ser, vad tyder det på? Jo tekniskt handikappad. Det kan ju inte vara så svart att hitta?
Jaja, om ni kommer på något, så bara skriv, så kan vi se om jag kan få något mer bekräftat. ;)

Jaha nu är man uppe. Blir snart lite frukost, sen vänta på mamma! Mysigt!
Sen ska jag och syster handla more presents till mammi, som fyller år imorgon! :)

Drömde förövrigt att jag var i thailand inatt. Blev en stor besvikelse när jag upptäckte att det bara var en dröm.
Jag vill ha värme!!

Blev orolig igårkväll, för jag inte kännt det lilla pyret sen kvällen innan... Låg och funderade på varför osv.
Barnmorskan hade ju sagt till mig tidigare, att det inte är säkert att man känner av barnet varje dag i v22 som jag är i. Men det blev mig ändå fundersam. Jag har ju inte kännt sparkar varje dag förut, men rörelser.
Men jag la mig iaf ner i sängen och började tänka. Jag började knuffa lite på magen.. och tänkte: om h*n nu blir irreterad, så borde den lilla ge ifrån sig en liten spark eller rörelse... Så riktigt så.. Så fort jag gjorde dte så fick jag en liten spark i min vänstra sida... Vilken lycka!!
Känns underbart!

Nej nu blir det frukost, så får vi se när mamma kommer och hämtar mig. :)
ha det bra hej!

Kommentarer
Postat av: Amanda

De här med storlek är inte svårt ..

När du skriver ett inlägg så ändrar du bara som du gjort på lunastorm innan.

<font size="7"> Din text </font> Bra va?

Se om de funkar!

Puss <3<3

2009-01-29 @ 11:25:35
URL: http://amandakrona.blogg.se/
Postat av: Josse

Du är också nere i bloggträsket! haha stort grattis till det kommande tillskottet!! så mysigt.

För att få större text måste du gå in och ändra i stilmallarna, här är en länk till en jättebra sida där man lär sig att designa sin blogg, det är lite knepigt först men bara läs och var noggran när du ska ändra nåt så går det jättebra!! lycka till! www.designadinblogg.se

2009-01-29 @ 13:13:58
URL: http://josseochgibban.blogg.se/
Postat av: emily

Det är en sån grej man lär sig när man kommer in i det hela! :D

2009-01-29 @ 16:07:49
URL: http://emiiily.blogspot.com
Postat av: Frida

Riktigt coolt att du knuffade på magen sen att bebisen gav tillbacka.

Mor och dotter/son fight hehe :D

2009-02-12 @ 10:03:51
URL: http://bisgaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0