Ny på bloggen!

Nu har även jag hittat hit. Det var väldigt otippat, enligt mig, då jag aldrig trodde att jag skulle börja blogga!
Men ja, vi får ju se hur dte här går och hur länge, det roliga varar!
Nu det första taget, så kommer jag bara se hur alla funktioner fungerar. Så om ni upptäcker lite konstiga saker, så är dte bara jag som exprimenterar lite!
Nej nu ska jag börja laga mat åt mig och min man!
Blir karé och klyftpotatis. Jummie.
Senare blire bio: Benjamin Buttons otroliga liv. ? Är det rätt?
Får se hur den är också.
Ha det bra så länge. :)

Kommentarer
Postat av: syster em

haha roligt med blogg :P glöm inte bilderna bara :)

2009-01-26 @ 21:00:58
Postat av: Amanda

Oooh underbart att du med skaffat blogg :)

Vill också se mycket bilder <3

2009-01-27 @ 00:47:17
URL: http://amandakrona.blogg.se/
Postat av: Anonym

ett tips, inte så liten text, så svårt att läsa:S

2009-01-28 @ 17:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0