Bullens korv!

Jaaa! Bullens korv är väl det godaste som finns?
När mamma och jag var maxi och handlade (Väldigt mycket mat). Så blev det ett paket eller ja, en burk Bullens korv.
Och vad passade då inte bättre än det till kvällsmat? ^^
Jag skulle ju även kolla på mysdressen och skorna idag.. det var ju därför vi åkte dit i princip.
När vi kommer dit så finns inte mysdressen och den skulle inte komma in till Karlskrona heller. Suck. Och skorna har tydligen inte kommit än heller.. kanske imorgon.. Jag blir så frustrerad!!

Jaja, när jag kom hem beställde jag och min älskling väldigt mysiga bebisgrejjer från nätet. :)
Blev en Angelsound ( ultraljuds monitor som gör att jag kan lyssna på bebis varje dag och så fort jag blir orolig. Jag kan höra hur h*n rör sig och hennes/hans puls.. Underbart. :)
Sen köpte vi även en bebispläd och en bebiscape/duschcape. Hur mysigt som helst. :)
Nu vill jag bara att knodden ska ploppa ut!!

Kommentarer
Postat av: carolin

åh vad kul :) när är det dags?

2009-01-29 @ 21:21:40
URL: http://www.metrobloggen.se/wildenius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0