Tankar.

Jaha, nu går tankarna fram och tillbaka.
Imorgon är det husvisning i allatorp sedan är det lägenhetsvisning på saltö.
Det är så mycket att tänka på. Ska vi flytta innan knodden är född? Eller ska vi stanna?
Usch, det är inte nådigt.
   Vill även köpa spjälsäng och skötbord nu så vi kan börja inreda. Men det kommer ju bara stå och samla damm.
Nu känns allt lite tungt. Väldigt mycket att tänka på. Det är väl klart att det är kul också, men jag som är så stresskänslig gör det väldigt svårt. Magkatarren sätts in.
   Känner ändå en stress med att köpa bil. Vi vill ha bilen i början av maj...
Set kan ju vara lång leverans tid.

Jaja, nu ska jag lägga mig och vila mina tankar ett slag framför tvn.

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0