Per Charles Björn Ödman.

Kommer du ihåg första gången vi såg varandra på riktigt? Vi var först hos Martina och Viktor.
Där sa vi inte mycket till varandra. Vi gick vidare till piraten. Efter ett tag stod vi på dansgolvet tillsammans.
Det var fint. Vi kysstes litegrann, och att vi höll varandra i handen var så mysigt. Redan då egenltligen kände jag att det skulle bli vi. Jag är en sån person som tror på kärlek vid första ögonkastet.

Efter piraten gick vi vidare till niklas och efterfestade. Det var så underbart. Att vi hade så mycket gemensamma kompisar. Efter någon timme hos niklas, stack du och jag tillsammans till bussen. Alla trodde att du följde med mig hem. Men icke. Du skulle till Annebo, till din mor och jag stack hem till Nättraby. Det var samma natt som min mobil stals, så du kunde ju inte gärna ringa den, om du nu ville ha mer kontakt.
Du fick därför mitt hemnr. Jag trodde aldrig du skulle ringa. Det gick både en och två dagar men på tredje dagen var jag inte beredd och svarade hastigt. Det var du. Jag var stressad och allt blev lite halvdant. Jag bad om att få ringa upp när jag var hemma igen.

Sagt och gjort.

Jag rinde din mamma, men du var ute och åt med dina syskon. Jag fick ditt mobilnr, men inget svar.
Trodde inte du ville prata med mig trotsallt. Och vid det här stadiet visste ju inte du att jag var ganska nojjig över..
ja, allt egentligen.
Det gick några timmar, men det ringde faktiskt igen. Den här gången pratade vi i flera timmar. När vi började tänka på telefonräkningen och att det var kallt ute.. (eftersom du var ute och pratade för du inte fick någon lugn och ro i lägenheten) så blev det msn istället.
Det gick inte att slita sig.

Vi sågs igen på fredagen alltså 4 dar efter. Vi skulle gå på stan och fixa försen julklapp till din syster lizette. Allt var så enkelt från början. Vi pratade om allt och hade allmänt trevligt. Vi fikade på kaffe, och sedan var det dags för mig att börja jobba och du skulle till varmbadhuset med killarna.

Jag messade från Emmelis mobil, eftersom jag fortfarande inte hade någon.. Där det ungefär stod såhär: Hej babe. Tack för en jätteskön dag. Jag hoppas på att träffa dig snart igen. Om du hinner, kan du väl kanske titta in på mcd. jag slutar nio? Puss /Johanna.

Det var början på en livslång kärlek. Se nu... Vi bor tillsammans och har gjort det i ungefär 11 månader, vi väntar barn och jag är så jävla kär i dig. Du gör mig till den lyckligaste personen i världen.
Ibland så tror inte jag att du ser min kärlek till dig. Även ifall den inte alltid syns, så vet ju du att den finns där och kommer alltid att vara där.

Per Charles Björn Ödman, Jag är KÄR i dig. Du har gett mig livsglädje, viljan att leva.
Det är det ingen som kan ta ifrån oss det... Och det är vår kärlek. Förstår du vad det innebär?
Ett långt och lyckligt liv tillsammans.
Och det är vi väl beredda att ge? Det både tror och vet jag.
Varje morgon jag vaknar så vill jag bara väcka dig med att pussa ihjäl dig. Men det som stoppar mig, är att du sover så himla skönt.

Men vi kan väl försöka att lova varandra en sak?
Att vi kommer kämpa till 110% när det blir någon motgång? Det har vi gjort hittills. Det är så det funkar bäst.

Kom ihåg. Det är det här som kallas LIVSLÅNG kärlek.

Per Charles Björn Ödman, Jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra. <3

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack så mycket :)

2009-02-22 @ 14:49:21
Postat av: Emmelie

Åhh de messet kommer jag ihåg:) du var så glad den dagen:)

2009-02-23 @ 21:32:20
URL: http://eeemmelie.blogg.se/
Postat av: Jenny

åh avd fint skrivet om kärleken så känner jag med:)

2009-02-24 @ 21:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0