Middag.

Jaha, igår hade vi Axel och Isabelle här på middag! Mycket mysigt!.
Jag lagade flygande jakob, m ris och en god sallad bestående av coktailtomater, isbergsallad, gurka och fetaost.
 Hur kan något enkelt vara så gott? Alla som känner mig, skulle antagligen bli förvånade, när de fick veta att jag gjorde flygande jakob. Jag är som väldigt bekant, rädd för att prova nya saker och som har mer än 5 ingridienser. Men jag vågade och lyckades väldigt bra må jag säga. :) Fick mycket beröm! Nu blir det nog sånt lite oftare!
Det blev kladdkaka och monopol till efterätt.. Passade mig bra i smaken!

Sovit väldigt oroligt inatt. Vaknat flera gånger av att jag ligger mitt på magen. Inte skönt. När jag vaknade mådde jag väldigt illa och ont i kroppen. usch. Nu börjar antagligen magen hårdna mer, för det känns skumt och läskigt och även, ja hårdare. Det är en väldigt obehaglig känsla. Nu känner jag "på riktigt" att jag växer. Som alla antagligen vet vid det här laget, har magen redan blivit ganska stor... Jag väntar bara tills den blir som ett berg. Det kommer nog det med.

Idag ska vi hämta bilen!! Så jävla spänd. Vi fick ett mess från henke (bilhandlaren) igår... och där stod det att den stod och väntade, sjukt snygg i bilhallen. Ååå. :)
Så vi ska handla på maxi för första gången. Sen ska vi köra runt lite. Ska nog även hälsa på, på annebo.. ^^
Känns riktigt nice. Drömde endel mardrömmar om att jag kraschade bilen det första jag gjorde.
Och det ligger ju lite på mitt ansvar, eftersom jag kör. :/
Men det kommer jag klara galant!

Nej nu blir det frukost!
Take care!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du får lägga ut lite fler bilder! :) Kul att läsa din blogg.

2009-02-26 @ 13:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0