Läskigt.


Vecka 26
Kroppen:
Det är vanligt att man får häftig kramp i t.ex vaderna när man är gravid, ofta när man sover. Undvik att sträcka på tårna, om man trots allt känner en begynnande kramp kan man motverka det genom att vinkla foten uppåt eller trycka den mot fotändan av sänggaveln.

Jag vaknade med en fruktansvärd kramp i ena vaden i förrgår. När jag sover så fattar ja ju inte riktigt vad som händer, utan börjar bara skrika. Det var en fruktansvärd smärta...
Jag vaknade även inatt med världens kramp. Jag blir ju vettskrämd.

Och jag har inte läst att man kan får det i v26, förens ikväll.
Jag är ju i v26. Läskigt!!

Kommentarer
Postat av: emmzy

ja det var väldigt skönt, men kolla det du också. det är bäst. glöm inte en bild varje vecka ;)

2009-02-25 @ 16:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0