Lördag.

Gud vad dagarna bara springer iväg. Det är otroligt.
Jaha nu går tankebanorna inför dopet. Det nalkas dop om fyra veckor.
Ska bli riktigt roligt. :) Få samla all släkt och de allra närmaste vännerna. Det kommer bli underbart.
Vi har en jättefin låt vi vill ska spelas... och jag har frågat mina systrar ifall de skulle vilja sjunga.. De är jätteduktiga.
Men eftersom min storasyster inte bor här, så blir det lite knapert med tid att öva.
Vi får helt enkelt lösa det.. ^^ Men det ska bli jättekul iallafall!

I veckan har det blivit lite myskväll med Isabelle och Axel. Jättemysigt.. blev ett par filmer, lite gott tilltugg och lite smaskigt vin. Vi har även haft Björns syskon och mamma på besök. Även naturligtvis lilla Hannes.
Blev lite fika och kel med Noah för deras del. Så kul att se att Noah verkligen njuter när alla kelar med honom.

Idag blir det först, att leta mobil till Börne, sen en datastol han kan ha när han arbetar.
Den han har nu är katastrof... den är inte som den ska inte. Söndrig och dan.
Sen blir det till att åka till Annebo för att hälsa på och säga hejdå till Börnes syster som åker till London och Bamahas för att sedan åka hem till Sthlm igen.
Och till sist men inte minst ska vi åka och hälsa på mina föräldrar i Nättraby, då de precis kommit hem från sin semestertripp i sthlm. De har saknar Noah alldeles förmycket.. och det kan man ju förstå. ;)

Kortfattat as usual.. men ni får njuta av lite bilder här också...

Take care.






Här är då Björns syster Lillemor, hennes man håkan och lilla Hannes.
Hannes blev så stolt när han vågade hålla Noah. :)



-



-



-



Börnes syster Lizette och broder Daniel.
Där var jag fyndig.



-



Tre av syskonen Ödman.
Börne blir väldigt impad av Håkans Iphone.
Därför ska vi leta upp en likadan till honom idag. ;)



Jag vet att jag har gått media-foto på Törnströmska.
Men det skiter jag i.
Jag tycker om mina fina bilder ändå. ;)


Och eftersom de bilder jag tog när Axel och Isabelle var här, var så suddiga... så är det tyvärr inte ens värt att lägga upp dom. :/
Bättre lycka nästa gång. :)



Kommentarer
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Haha jag har nog inte använt det jag lärt mig på film heller :P

Ja det vore skoj med fika som sagt, man kan ju alltid höra om Viola och lille Leon vill med också =)

2009-08-01 @ 10:07:13
URL: http://beylejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0