Måndag.

Just nu sitter man hos mor och far i Nättraby. Umgås med syster och lite annat. Väntar på att mamma ska komma hem om TVÅ timmar, då det blir grillning. :)
Sedan blir det väl bara tv osv.

Gårdagen spenderades en stund på stumholmen med tjejerna. Där spelades det kubb, för att sedan dra oss vidare mot glassiären. Kan man tröttna på det, innan ens sommarn kommit? Jag undrar då det.
Sedan blev det hem för storstädning och matlagning.

Imorgon ska vi byta däcken på bilen, och montera bilbarnstolen!
Gud tiden springer iväg och det är inte så lång tid kvar nu.
Känns som om jag inte kommer förstå när det väl är dags. Men det är väl klart det kommer kännas konstigt, men samtidigt, väldigt, väldigt underbart! :)

Även idag blev det ett väldigt lamt inlägg.
Jag kommer då det finns mer att skriva.

Btw så är min sambo den bästa människan i världen! <3

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0