Operation inom fyra veckor!... Eller inte.






Den 2/10 fick vi ett samtal från sjukhuset om att operationen blir av inom fyra veckor. 

Jag pratade med Lund förra veckan och de sa att inget ändrats. 
Skönt tänker vi. Det betyder att det blir operation senast nästa vecka. 

Idag så har det gått tre veckor och mejlar därför Lund för att stämma av. 

Där får vi det bekräftat att det inte blir av inom de här veckorna. Det var det vi befarade. 

Om vi har tur så blir det i början av november. 

Jag är så less och trött på det här nu. 

Här går jag. Hemma med två barn varav det ena klättrar på väggarna för att han inte får leka med kompisar, inte gå på kalas, inte spela fotboll och inte gå på simskola... För att minska riskerna att bli förkyld. 
Om Vidar blir förkyld blir det ingen operation. 

Vi kan inte heller åka och spontanfika på ett fik, inte åka till biblioteket, inte åka och handla... Det vi kan göra är att ta promenader och vara hemma. Vara hemma är så fruktansvärt tråkigt nu. Speciellt för Noah. 
Tur det finns tv och ipads. Jag vet inte hur vi skulle klarat oss annars... Sorgligt nog. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0