Tråkigt.

Ja, det kommer nog bli en blogg om mina graviditetskrämpor. Det hade dock varit Skönt att slippa Men eftersom det är Min vardag nu så blir det inte så mycket annat. 
 
Igår var jag hos läkaren på mvc. Blodtrycket vill inte sjunka så det blir nu medicin. Samtidigt så ska jag vila, vila, vila. jag har även fått intyg på att skoltimmarna måste dras ner.
 
Jag sitter nu på tåget mot skolan. Idag blir det redovisning av estetikbegreppet. spännande! Efter redovisningen så ska jag ha möte med lärarna för att se hur dem skulle kunna hjälpa mig den här terminen för att minska på belastningen. 
 
Jag hade verkligen tron på att jag skulle vara frisk hela vägen den här gången! 
 
Take care! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0