Nu börjas det igen...

Nu har vi snart passerat hälften den här gången. 
Det går fort och jag mår toppen! (Trodde jag). Läkaren satte in en extrakontroll för att checka mitt blodtryck eftersom det var väldigt högt med Noah. "Det är väldigt ovanligt att det blir likadant andra graviditeten", men här är jag... I slutet av v.20 och har ett blodtryck på 140/98. Det här är inte okej. 
 
När jag väntade Noah så var jag sjukskriven en längre period... Jag kan inte bli sjukskriven igen. Jag pluggar sista terminen på min utbildning innan jag tar examen. Jag kan inte vara hemma nu.
 
Min BM skulle nu ta och ringa läkaren och se hur vi ska gå till väga. 
 
Nu nu ska jag ifs inte måla fan på väggen, men jag hoppas att trycket sjunker snart! 
 
Take care. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0