Nu startar verkligheten igen...

Igår var sista dagen på julledigheten för vår del. Jag satt visserligen tre dagar förra veckan och skrev på ett delprov medan Björn och Noah hittade på en massa roligheter. Men idag börjar verkligheten på riktigt, igen. Jag ska snart till skolan, Björn jobbar och Noah är på förskolan.
Julledigheten har varit lugn och skön förutom magsjukan vi drabbades av vid årsskiftet. 
 
Nu har jag fem skoldagar kvar på denna termin och sedan startar nästa den 21/1. Jag är så skoltrött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. idag ska vi ha videouppföljning. Min handledare spelade in mig med kamera när ja höll en planerad aktivitet i barngruppen. Denna film ska idag visas upp i delad klass för att få feedback på mitt agerande och ledarskap. Det känns faktiskt inte bra. Hur bra jag än trivs klassen och hur trygg jag än känner mig med mina studiekompisar är det inte speciellt rogivande att visa upp sig själv på det viset. Det är dessvärre ett måste för att jag ska få betyg. Jag får helt enkelt bara bita i det sura äpplet.
 
Jag är fortfarande osäker om jag ska börja blogga på riktigt igen... Det återstår att se.
 
Take care
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0