Nystart?

Ja nu var det ju ett bra tagsen jag skrev här sist. Mina tankar har gått fram och tillbaka på om jag ska släppa bloggen helt eller om jag ska börja om igen...
Jag har fått lite pikar om att jag ska börja skriva igen. Jag kanske borde ta tag i det? Inget jag kan lova, men just nu känns det faktiskt bra!

Noah växer så det knakar. Han är så fruktansvärt snabb på att krypa och han är på allt och lite till. Han har ju krypit ett bra tag och han har ju även ställt sig upp med stöd väldigt länge. Han springer runt som en dåre runt bordet om han får hålla i sig. Men när jag håller i hans händer så handlar det om lathet. Då sätter han bara sig ner eller så drar han upp benen så han sitter i luften.
Han är enligt oss, väldigt smart. Han vet  vad man menar när man säger "Låna", om han då håller en leksak i handen så räcker han den åt oss. Han säger Mamma ganska ofta men det blir fortfarande "mamammma" vissa stunder. Han har även sagt pappa ett fåtal gånger, men där blir det väldigt mycket "Papppaa". Han är så otroligt faschinerad av sin kusin Hannes som är 2.5 år äldre. Hannes tycker det är jätteroligt och gör sig till för att verka extra tuff. ;)

Lillkillen fick sin första tand för någon månadsen.. men nu har även den andra spruckit upp och han biter snart hål i mina fingrar, då jag ska känna om det är fler påväg. Man får verkligen passa sig.
Han har fått sitt egna rum nu. Vi tog ut allt som var i datarummet och fixade iordning därinne. Nu är det snart klart och det är så skönt, både för honom och för oss . Han sov väldigt oroligt när han sov hos oss och vi likaså. Vi kunde inte ligga och prata i sängen förens han ryckte till, vi kunde inte ens öppna dörren tills sovrummet. Men nu sover han jättebra och vi med. Vi har babyvakt då det ligger både toalett, hall och vardagsrum mellan våra rum. Vi hade hört honom i vaket tillstånd men inte om nätterna, men det fungerar jättebra. :)
Han ska ju snart få en kusin till, vilket vi bara går och väntar på nu. Hon är beräknad i slutet av april, så lagom till försommarn får vi förhoppningsvis mysa med en ny liten bebis. Underbart. Det är inte så att man blir sugen igen. ;) Men det dröjer några år!...
Ja jag vet inte om det hänt så mycket mer sen sist?


Snart kommer min syster hit och ska ha Noah i någon timme, då jag ska kolla på Björns fotbollsmatch. Efter det blir det en runda på stan och leta lite presenter. Fast vi vet i princip vad vi ska ha. Ikväll blir det kalas för världens bästa Vickan, som fyllde 20 i måndags.
Imorgon börjar dagen med att hämta min far i Nättraby för att åka ut till cheapy osv och köpa det sista till Noah´s rum.
På eftermiddagen ska vi på kalas hos Noah´s farbror Daniel som fyllde år igår. Kvällen förväntar sig träning!


Take care. 


Kommentarer
Postat av: Liii

Jaa äntligen har du uppdaterat din blogg igen! Bra! :)

Äh jag är inte så duktig men du är :D Jag får ju min semesterersättning från gamla jobbet :P Plus att jag får från det nya jobbet också! Känns fint nu när jag har snålat lite :)

Vad hittas på annars i Kallekrona? Något nytt? :) Saknar att gå på stan med dig och Noihsen :)

2010-03-14 @ 12:40:53
URL: http://ligustavsson.blogg.se/
Postat av: Lii

Jaa synas måste vi absolut! Jag är ju faktiskt hemma från torsdag kväll till söndag, så det blir en långhelg :) Jaa usch jag vet hur det känns när alla bara lämnar en :/ Men alla finns ju några timmar bort bara, och alla kommer ju hem ngn gång, man får tänka så! :)

2010-03-15 @ 00:08:14
URL: http://ligustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0