Väntar ut tiden.

Ja, nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli mycket. Eller ja, iallafall 11.

Vi ska nämligen till Ikea idag, jag och syster. Men hon var tvungen att gå på ett möte innan det var av iväg.

Så vi får väl helt enkelt se när hon är färdig.

Borde kanske hoppa in i duschen och göra mig helt klar innan.

På ikea ska vi ju först och främst lämna Noahs matstol. Men lär bli någon mer sak eller så! Det blir det alltid, när man varit där. Haha.

Igår blev det en väldigt slapp dag. Det blev bara mys i soffan god mat och lek!

Jo förresten så testade jag min epilator för första gången. Det var bland det värsta jag varit med om. Men jag klarade mig igenom båda benen iallafall och man blev rätt härdad efter en stund. Vi får se hur det känns nästa gång. ;)

Gud vilket konstigt och tråkigt inlägg. Men det får blir så, för nu kallar duschen.

Take care.


Kommentarer
Postat av: victoria

haha, vad är epilator?:P

2010-01-10 @ 11:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0