Tisdag.

Inatt så har Noah sovit väldigt oroligt. Han sover inte alls likabra längre. Sen dess att han fick mat innan vi gick och la oss, så sov lillfisen till åtta-nio om mornarna. Men inte längre. Igår blev det mat för Noah vid tio och han har vaknat runt 10ggr och kan inte somna om, utan hjälp. Han har fått sova på pappas arm (Som brukar hjälpa) men det hjälpte bara en liiten stund. Han fick lite mat vid halv tre för att se om dte hjälpte.. och nej.

Nu den senaste veckan har han sovit bra fram till halv sex-sex. Men protesterat om att somna om.

Men jag antar att dte handlar om utvecklingen?.
Iallafall så har pappa Björn, varit fantastisk inatt. Han har tagit Noah, matat Noah och gick upp tidigt med Noah. Min underbara lilla familj kom och väckte mig vid åtta då Björn skulle iväg. Skönt att få sova ut. Fast jag måste erkänna att jag var helt slut, när de väckte mig.. men jag blev ju pigg strax därpå! :)

Idag var det tänkt att vi skulle jula ut här hemma. Har blivit lite förseningar men nu ska det vi har, ner. Känns rätt okej ändå.. men jag kommer ju sakna det röda fina ljuset i hallen, där vår kon står.. och vår fina ljulstjärna i fönstret i köket.. Men ja, nu är det dags.


Efter vi julat ut så ska jag och Noah till Isabelle och fika. Mysigt!

Efter det ska vi hämta Björn på kontoret, för att sedan ta bilen ut till mina föräldrar. Vi ska kolla igenom protokollet för huset, vi kollat på... Just det, jag har ju glömt att berätta.. Vi älskade huset i fredags och nu ska vi kolla igenom protokollet och kolla lite nämre. :) Det känns otroligt bra, eftersom jag och björn brukar ha olika åsikter angående hus.. men detta föll oss i smaken direkt. :) Så vi får se!

Igår så kom Niklas in till stan! Vännen Niklas! Nu är han hemma ett par veckor, så vi får se till att hinna ses mycket. Sen är han väl iväg några månader igen.. (Han är reseledare).
Vi tog med oss Per för att köpa mat. Vi tog med oss maten till Björn och Gustav dit även Johan kom! En väldigt trevlig lunch måste jag säga! Efter det blev det en liten runda på stan med Per och Niklas! Blev till att köpa en duk till vardagsrummet. Vi har ett glasbord som aldrig ser rent ut. Även ifall jag torkar, med svamp och trasa regelbundet, så ser det bara skitigt ut. Vi hade en julduk på, nu under julen.. och det så så himla mycket finare ut. Så jag köpte en ny, på Indiska. Den går i vitt och mörkgrå... som soffan och gardinerna och de glittrade lite. Det är ju aldrig fel! :)

Sen blev det soft med familjen i soffan. Nu har äntligen den underbara måndags-tvn satt igång igen. Det blev först, "Halv åtta hos mig" efter det blev det "Familjen Annorlunda" efter det, " Spårlöst" och tillsist men inte minst "Paradise hotel".  Ja en fantastisk tv-kväll med andra ord!

Nu har jag precis lagt Noah för en nap. Så jag får väl passa på att göra lite nytta. :)

Take care!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Johanna! Vad roligt att byxorna blev bra. Vore kanonkul om jag fick se kort, skricka gärna till jenny@ladyjen.



//Jenny

2010-01-12 @ 19:21:11
URL: http://ladyjendesign.blogspot.com
Postat av: Frida

Tack så mkt!! :)

2010-01-13 @ 11:00:41
URL: http://bisgaard.blogg.se/
Postat av: linda

Svante har också börjat sova oroligt. Jag hoppas att det är tänderna eller något annat som går över snart..

har du lust att ta en fika på tisdag förresten? :)

2010-01-15 @ 20:01:35
URL: http://lindaandersen.bloggplatsen.se
Postat av: Emelie

Tack, vad snällt :) Hur är allt med er?

2010-01-19 @ 11:36:10
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0