Tillbaka i matchen!

Yes nu är jag här igen, efter en lång paus.

 


Först och främst, så jag inte glömmer bort det.
Jag tänkte svara på de kommentarer från "Anonym" och "Lilla jag".
Angående Noahs matstol...
Till helgen ska vi åka upp till Ikea och lämna in den.
Vi har sålänge en reservstol, som han använder.
Så ni behöver inte vara oroliga. :)



Nu när det är avklarat, så tänkte jag skriva lite vad ni har missat.



På julaftons förmiddag, åkte vi ut till Noahs farmor för att fira "förjul". Vi åt lite lunch, kollade på Kalle och bara umgicks. Efter Kalle, så åkte vi ut mot mariedal där det blev mer julfirande. Det blev väldigt god mat och trevligt sällskap. Noah fick så mycket julkappar så att de knappt gick att räkna. Så himla roligt, när han blir så himla uppspelt när han får hålla i ett paket med snören och rosetter. Spelar liksom inte roll, vad det innehåller. Att man kan vara så glad? Underbart!



Juldagen firades hos mina föräldrar med mostrar och världens bästa Vickan! Lika god mat där.. och det blev lite spel och hur mycket julklappar som helst! Helt otroligt. Men allt kommer till väldigt bra användning! Och Noah var så himla fin i sina söta kläder. Man blev ju helt till sig, även ifall det var jag som köpt dom. Haha. Lika glad var prinsen denna dan.



Mellan jul och nyår spenderades de flesta dagarna tillsammans med Moster Em, nu när hon var hemma. Gick på stan, tog det bara lugnt... och ja, för det mesta blev det ju naturligtvis mys med Noah, för hennes del! :)



Nyårsafton, var vi lite kluvna om vad vi skulle göra. Vi beslutade oss någon dag innan att vi skulle till Noahs farmor där även hennes särbo var. Blev mycket god mat och gott vin och naturligtvis champagne vid tolvslaget! Noah vaknade strax innan tolv och ville ha mat, så han fick med kolla på raketerna genom fönstret. Jag vet inte hur mycket han såg, då det sköts ganska långt bort, men ändå en härligt känsla... Såg raketer på sin första nyårsafton!



I lördags var vi och simmade med Noahs farmor, kusiner, faster och hennes man. Jättemysigt! Måste göra sånt oftare, då Noah älskar att simma! Efter det så blev det till babyproffsen för att kolla på bilbarnstol till herrn, eftersom han är alldeles för stor för den gamla. På kvällen gick jag till Isabelle för en tjejkväll. Det blev vin, gott tillbehör och spel. Vann för engångs skull på spel. Kändes sjukt kul!


Söndagen blev bara grymt slapp, då man var så himla trött.



Måndagen åkte vi först ut till babyproffsen och köpte bilbarnstolen vi la undan. Efter det åkte jag och Noah till Nättraby för att plocka upp min syster. Vi åkte in till stan igen för att kolla i lite affärer. Vi var i stan ungefär 3h och vi var bara på Gina, kappahl, mcdonald´s och hemmakväll. Vi var nog rätt sega. haha. Efter det åkte vi till Nättraby igen för att kolla på de filmer vi hyrde på hemmakväll. Blev en mysig dag. Började även med GI igen. Rätt segt och hårt... men vill man så går det. (hoppas det fungerar denna gången också!)



Igår blev det storstädning. Sen åkte vi ut till Hannes och Melvin på fika. Spelade lite wii och lekte. Jättemysigt. Efter det blev det hem för mat och film.



Idag har det blivit tvätt hela långa dan.. sen har moster Elin precis åkt hem. Varit här och spelat lite Lips och wii och bara slappat. En himla skön dag, på många sett.



Det var allt för mig och jag lovar att det inte kommer ta veckor innan jag skriver nästa gång!


Take care.


Kommentarer
Postat av: Em

Det där lät ju inte alls som en pik :P ja, klart jag vill mysa med Noah när jag är hemma, men vill ju umgås med er också såklart.. det hoppas jag att jag visar..

2010-01-06 @ 23:09:51
Postat av: Frida

Ja visst syns det tillslut på vitt med men inte lika snabbt som med svart. Och jag älskar vita möbler hehe så det är därför jag väljer vitt. Men visst mkt bättre med ett träslag för det syns knappt någonting. hehe :)

2010-01-07 @ 11:15:10
URL: http://bisgaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0