Söndag och Kalas.

Eftersom inte så många andra uppdaterar sina bloggar så ofta så känner jag mig inte sugen på det heller. Men...

Just nu borde jag egentligen fixa det sista innan vi ska åka. Men tänkte skriva ett par rader innan iallfall.
Vi ska snart till Nättraby och fira min Mor som fyllde år igår. Blir lite mat och fika och naturligtvis presenter. :)

Noahs tänder är ju som sagt påväg, men eftersom han vägrar öppna sin mun och ta bort sin tunga ifrån underkäken blir det svårt att kolla, om de kommit upp. Men vi får helt enkelt hålla i lillkillen, för det måste vi ju se.. Isf vankas det tandborstning direkt. Undra vad han tycker om det?. :)
Han har varit lite orolig om nätterna nu och det tog ca 3h igår att lägga honom. Stackars pojken. Men snart är de förhoppningsvis uppe och han kan få sova ordentligt igen. :)
Han är väldigt snorig och det har nog en bidragande effekt till att sömnen är som den är. Men snart hoppas vi på att han blir helt frisk! :)

Han sa sitt första ord för ett par dar sen! Gissa vad det var? :) Jo. MAMMA! Det värmer otroligt!

Nej nu måste jag gå! Take care.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja det är helt underbart. Man försöker lite då och då att göra det mysigt och romantiskt.

Hur länge har ni varit tillsammans nu?? :) vi har varit tillsammans i 2 år i maj, helt otroligt vad tiden går fort hehe :)

2010-03-01 @ 18:36:46
URL: http://bisgaard.blogg.se/
Postat av: Linda Bowin

Emil hade alla dem Adobe-programmen i datorn.. men dem är ganska dyra. Kolla på Adobe.se så ser du priserna.. för bara Photoshop skulle du få betala ca 11 000 kr. Om jag skulle köpt programmen så hade jag fått studentrabatt och kanske bara betalt ca 2000 kr, men eftersom Emil hade programmen i datorn så har jag inte behövt lägga dem pengarna.

2010-03-02 @ 11:16:29
URL: http://lindabowin.net
Postat av: Lii

Tjo! :) Jaa det går verkligen bättre och bättre på jobbet, idag var jag bäst i gruppen, vann en biobiljett och låg på 300 kronor på en timme för att skryta lite! ;D Sen är det dock rätt nära att man somnar haha :P

Haha ja visst är "grytvanten" snygg!

Du får börja uppdatera lite mer här Jojjsan :) Vi är nyfikna :)

2010-03-10 @ 21:38:00
URL: http://ligustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0