Onsdag.

Nu sitter jag här med ett glas vin i handen. Det vankas fest. Ska bli sjukt kul när det händer så sällan. Jag får ju dessutom passa på när Bästa Niklas är hemma! Björn stannar hemma med Noah, så jag behöver inte oroa mig. :) Visserligen oroar jag mig aldrig när vi lämnar bort honom, för jag vet att han är i goda händer... men det känns ändå tryggt. :)
Nu väntar jag bara på att Niklas ska komma upp för att hämta mig, sen ska vi bege oss mot Per.



Dagarna går alldeles för snabbt och jag vet att jag alltid tjatar om det.. men det är bara fakta.

Noah växer och växer. Vår lilla kille, är inte så liten längre. Han blir 8 månader om en vecka och ja, vad kan man mer säga än att han är det bästa som hänt mig?

Han tar sig fram precis överallt nu. Uppsikt till 100 är ett måste.. men oj vad duktig han blivit. Sladdar och lådor är ju det roligaste!
Han kryper några steg för att sedan åla sig resten. Han är duktig på att krypa, men jag funderar på om det handlar om lathet? :)
Nu är han även väldigt duktig på att gå om han håller i oss. Visst går det ringligt, men bättre dag för dag. Han är så duktig!
Han har sagt papapapapa ett tag men inte blivit mer än så.. Nu har det även blivit mamamama.. visserligen bara en gång.. men det kommer nog snart. :)

Han skrattar väldigt mycket och känns som om han blir gladare och gladare för varje dag..
Underbara sötnos..

Inatt har han varit vaken i ca 3 h för att bara leka. Björn fick flytta in i gästsängen då han hade en dubbel körlektion 07.45.. så han var tvungen att sova lite..
Och jag försökte få Noah att sova.. och ja 3h tog det. haha. Lilla älskling.
Nu när han sov dåligt inatt, så har han sovit väldigt dåligt idag..
Han brukar ju sova ett par timmar i streck under förmiddagen. Men idag så sov han ca 20 minuter i två omgångar.. och det är ju alldeles för lite... sen blev det liksom inte mer.
Så han var väldigt trött och gnällig ikväll.. så blev det så att han fick gå och lägga sig ca 45min innan han brukar... och jag antar att det blir samma sak inatt då.

Imorgon så skulle vi gått på sagostund på biblan.. men igår ringde BVC och ville göra hembesök just den tiden. Lite segt.. hade varit så kul.. men det är om två veckor igen.
Ska bli kul att se vad Noah väger nu. Vi vägde honom sist den 15/12 och då vägde han 8410g och var 71cm lång.. Så ska bli kul att se..

Nej nu måste jag fixa det sista..

Take care.

Kommentarer
Postat av: sandra & melvin

vad duktig han är :D..åh det som är på bibblan är jätte bra :D..hade glömt bort att det började idag..kram

2010-01-21 @ 19:02:06
URL: http://saandrras.blogg.se/
Postat av: Maliiin

Sv: Då ska vi köpa sånna. Fast vill ändå ha en söt badtrosa ovanpå, för det ser väl ut som en vanlig blöja?

2010-01-23 @ 22:20:57
URL: http://sillybarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0