Måndag.

Det var väldigt trevligt med utgång i onsdags och nu har Niklas lämna oss än en gång för värmen. Men förhoppningsvis syns vi snart igen. :)

I torsdags var BVC här. Jag trodde hon skulle ta med sig en våg och väga lillfisen.. men icke. Så fick en tid i efm för att checka av lite. Ska bli intressant att se. Men annars så såg allt annat jättefint ut. :)

I fredags var jag i Nättraby. Kollade på lite tv osv. Noah hade även svårt att somna denna kväll, så vi fick åka hem relativt tidigt. Lite tråkigt.. men vad gör man inte för sin lilla fis?

I Lördags blev det först stan med Jennie, Li och Emma. Riktigt trevligt. Ingen var väl så sugen på att shoppa egentligen, så vi satt länge och åt på coffie house istället. Lite bättre det faktiskt! På kvällen var jag och Noah på kalas. Min kusin fyllde år, så det blev god mat och fika där. Hemma relativt sent så blev nästan sängen direkt.

Igår tog vi en riktig slappedag. Mös hela familjen. Vi var ute på en promenad, kollade på film, lekte och åt hemmagjord kycklingsallad. Det är så gott när man kan lägga i precis var man själv vill ha. Blev en sallad bestående av grönsallad, gurka, tomat, paprika, feta ost, oliver och aioli som sås och kyckling naturligtvis. Smaskigt. Gjorde lite extra så Björn kunde ta med sig till jobbet och jag kan käka lite lunch också. Kalasbra ju!

Idag ska vi till BVC i eftermiddag som sagt.. sen ska jag nog kolla ut en doppresent till lilla Melvin. Han döps visserligen inte förens den 14e februari, men känner att vi behöver för en gångs skull vara ute i god tid!

Imorse när Björn gick till jobbet så väckte han mig för, Noah hade velat vara uppe sen halv sju, så jag fick inte sova längre. ;). Jag gick ut i vardagsrummet där Noah lekte. Vet ni vad han sa?! - Mamammmaama och papapapapapa. Det hände faktiskt vid tre olika tillfällen. Oltroliga lilla killen.

Han blev trött runt nio och jag la honom i sin säng. (trodde jag). När jag gick ut så blev han jätteledsen och jag gick in igen. Då stod han upp i sin säng och det är som sagt inget ovanligt längre.. Det är det enda han gör. Står och kollar ut. Men han blev som sagt jätteledsen då han var så trött.. Mitt under skriket så kved han - Mamamamma.

Helt otroligt. Vi tar ju inte det här som hans första ord, eftersom han inte säger det riktigt. Men det kommer nog snart. Jag tror han förstår innebörden av ordet mer och mer. Det är bara så jävla skönt. :)

Nu har jag inget mer att skriva.

Take care.


Kommentarer
Postat av: Maliiin

Jag har flera st. Har ett flertal hemma som ska säljas! Och den svarta köpte jag själv, men resten ska säljas!

2010-01-29 @ 22:36:40
URL: http://sillybarbiie.blogg.se/
Postat av: Maliiin

Dem är helt nya, nypris vet jag inte riktigt :S Men annars nya, plånböckerna inplastade och allt :)

2010-01-29 @ 22:37:34
URL: http://sillybarbiie.blogg.se/
Postat av: Maliiin

Vi kom undan dem billigt så vi ska sälja vidare dem..

2010-01-30 @ 19:42:47
URL: http://sillybarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0