Det var då på tiden.

Nu kommer bilder från alla tillfällen.

Från Hannes 3års-kalas, julafton och ifrån det ena och andra.

Ni får ha överseende (som jag sagt förut) att bilderna är väldigt pixliga.

Njut!


Hannes födelsedag, 14/11-09

Här får han sin första dator. Den är från mig, Börne och Noah. (En leksak naturligtvis).

Noah och Farmor.

Noahs Lilla kusin, Melvin. Det skiljer exakt 5 månader och en dag emellan dom. :)


Jag var uppe hos Elin i skolan.

Hon hade temat Brud, och jag fick sitta modell!

 


Sprayet var slut, så därför står mitt bebishår upp, i pannan på mig.

Elin kunde därför inte föra någonting åt det.

Hon är så duktig!

 

Jag vet ju naturligtvis vem som ska göra min frisyr till Mitt och Björns bröllop framöver. :)



När vi besökte Moster Emelie och Micha i Motala.

Noah ser måttligt road ut! ;)

Älskling.

 

Jag glömde naturligtvis ta fram kameran de andra dagarna.

Det blev bara frukosten innan hemfärd...

Och de enda som var sugna på att ställa upp på bild då var bara, Noah och Moster Elin. ;)

 



Första snön


Älsklings Noah!

Han är fast i Nicke Nyfiken som vanligt. ;)

En trött liten Noah. Efter gröten, innan läggdags.


Julafton, Med familjen Ödman!

Vår egna lilla Nisse. <3

Det är mina killar, det där.

Världens sämsta skärpa, men ändå världens finaste bild.

Farfar och Noah.

Farmor som Tomtemor.

Noah med Farbror, och juklapps nallen från Farbror till Noah. :)


Juldagen hos Mormor och Morfar.

Morfar och Noah.

Vår fina lilla kille, i skjorta, slips, väst och finbyxor!

Noah öppnar julklappar.


Ja nu är bilderna slut. Det blev en heldel.

Men eftersom att jag är den sämsta människan, på att komma ihåg kameran, så är det inte många kort från tillfälle.

Men nu är jag med i matchen igen!! :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Isabel

Jätte fina bilder, o Noah e verkligen den finaste lilla kilen!!

2010-01-06 @ 19:40:16
URL: http://izzy-myfamily.blogspot.com/
Postat av: Liii

Guud vad stor han har blivit nu igen Johanna! Tror jag skriver det varje gång jag kommenterar, haha!

Vad fin han var i tomtedräkten och slips och allt! :)

Nu måste vi snart ses igen!

2010-01-07 @ 00:55:32
URL: http://ligustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0