Vackert väder och fåglarna kvittrar.

Nu sitter jag och Noah i soffan (mest jag, då lillkillen kryper runt som en galning) och njuter av fågelkvitter och sol som tränger in genom den öppna balkongdörren. Det kan inte bli så mycket bättre faktiskt. <3



Nu i veckan kom Bästa Niklas hem till vår lilla stad. Det har hunnit bli bowling och fika. Jag och syster har hunnit ta en liten tripp till Kalmar. Den blev ifs inte så liten.. från det att jag gick ut ur vår dörr och kom in igen hade det hunnit gå nästan 14h. :)

Vi hade det jättemysigt och jag hittade det jag var ute efter så jag är helnöjd!



Idag har vi varit ute och traskat en stund. Det är så himla underbart väder. Det är så otroligt skönt. Nu är det så mycket lättare att gå ut med Noah. Tills för 2-3månadersen så spydde han ju konstant. Vi fick byta kläder 10ggr om dagen osv.. så det var bökigt och var lite motigt att gå ut. Sen när han behövt så himla mycket kläder i vinter och vi ska ner 3trappor.. så även det har varit lite bökigt..

Men vilken befrielse det är nu! Bara på med jackan och mössan sen är det bara att gå ut. Nu spyr han i princip aldrig. Så himla skönt!



Ikväll så ska jag ut med tjejerna. Det ska verkligen bli jättekul. Inte så taggad just nu men det kommer förhoppningsvis. :)



Imorgon så ska det bli ganska lugnt sen blir det nog grillning hos Axel och Isabelle och söndag blir det påskmiddag hos mina föräldrar. Nice!



Nu ska jag jaga min älskade lilla kille och se så han inte hittar på något hyss.


Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0