Kramar och pussar.

Yes igår var det kalas för far. Mysigt med god mat och lite fika. Jag fuskade lite igår.. Så lite att det är obetydligt. ;) Jag tog en liten bit mintkaka. Jag hoppas inte det syns på vågen ikväll. Vilket det mycket lätt kan göra, eftersom jag inte ätit sött på 2 månader och min kropp vant sig av med det. Men det får jag isåfall ta. Det var den godaste kakan jag någonsin ätit! Så då är det faktiskt värt det.

Vi lämnde som sagt Noah där över natten. Eftersom jag ska umgås med syster idag, så var det onödigt att Noah skulle fram och tillbaka. Men det är otroligt. Jag har saknat honom mer än vanligt, än när han är borta en liten stund.
Jag vaknade flera gånger inatt och jag har inte sovit alls så bra som jag hoppats på. Jag tänkte ta sovmorgon, men vaknade klockan 08.15 och kunde inte somna om. Rätt skönt att vakna tidigt ifs. Men när man för en gångs skull, får sovmorgon, så kan man inte sova. Det är lite segt. Jag har särskilt vaknat vid de tiderna när Noah brukar vilja ha mat om nätterna. Ja, runt 4 sen någon gång vid sju. Men men. Jag saknar väl honom förmycket. När jag kommer dit, så ska det bli många pussar och kramar.

Jahapp. Nu ska jag vänta till klockan bli elva, då den nya butiken Hemmakväll öpnnar. Det blir att hyra några filmer som jag och syster ska roa oss med. Det blir soffan med täcke hela dagen. (Hoppas Noah är på det humöret också.). :)
Sen ska jag ut till dressman och byta pappas present till en annan storlek. Jag är alltid så dålig med storlekar. Men jag hoppas det finns fler av dom. Sen bär det av till Nättraby. :)

Imorgon ska jag och Noah till Kalmar med Isabelle på en shoppingtur. Det blir stan och kanske en tripp till Ikea. Ska bli jättemysigt. :)

Tisdag blir det Simhallen med lilla Lucas och Emelie.. Ska bli jättetrevligt. :)
Får bara hoppas på att mensen upphört.. Nu är det värre än vanligt. Men förhoppningsvis så förvinner den. Har haft den sen i onsdags och det suger.

Onsdag blir dte nog öppnaförskolan, med endel mammor. Ska bli riktigt trevligt det också.
Så dte är fullt upp hela veckan i princip.. :)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen...
Hoppas på att tiden ska springa iväg lite fortare.

take care.

Kommentarer
Postat av: Liii

nej men jag åker imon vid 6 istället! börjar jobba vi 11 och är hemma halv 11 :P den kostade bara 161 istället för 560! kommer dock att få gå upp vääääldigt tidigt! :S

usch ja, nu ska jag ut och shoppa :D

2009-09-27 @ 12:57:50
Postat av: Hanna

Hej! Jo, det är helt okej här :) Börjar ångra de där med D och så, men vad ska man göra. Det är försent nu.



Låter som du har det bra, vad härligt! Noah växer och är glad :)

2009-09-28 @ 11:12:07
URL: http://hanna1988.blogg.se/
Postat av: Li

Hehe jaa jag är ganska så trött nu, men jobbet har gått ganska bra ändå faktiskt! :)

Jag köpte ett halsband, armband, och ring bara :) Ska lägga upp det lite senare :)

Åh vad kul! Hoppas du hittar massa fint :D

2009-09-28 @ 19:28:15
URL: http://ligustavsson.blogg.se/
Postat av: Sophie mamma till Nellie

hur dags är det och så?

2009-09-28 @ 22:27:32
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej :) Hoppas er helg har varit super.

Tycker vi kör på simhallen idag, om du mår bra o så nu förstås?

Tänkte att vi tar det vid 16 isåfall, vid 18 börjar nämligen familjebadet i stora bassängen också så då blir det lite mer folk. Bättre att vara där när det är lugnt tycker jag :)

2009-09-29 @ 09:24:49
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/
Postat av: Emelie

Japp, det blir kanon :)

Vi ses! :)

2009-09-29 @ 10:32:07
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0