Älskade fredag!

Yes.. Idag har det varit en underbar dag. Bara en massa mys. Jag och Noah var uppe en runda på stan och köpte de sista presenterna till Noahs morfar, som då fyller år imorgon. :)
Vi köpte även mat till Noah på apoteket.. Så nu är det upprustat med en massa ersättning igen!
Sedan gick vi upp i lägenheten och det var dags för mat och sovtime för honom.
Han sov ett par timmar, sen gick vi ner och satte oss i solen på bakgården.
Vi hade med oss babysittern, där prinsen kunde leka lite och jag hade mina tidningar.
Det blev inte så mycket läst, utan jag fick leka en massa med min rastlösa son.
Men jag klagar inte!
Nu är det ABSOLUT inte roligt att sitta ner.. han ska bara stå, stå och åter stå.. Mjölksyra i armarna får man kan jag säga er. Men det är ju visserligen träning. :)
Vi satt där nere 50 minuter innan det blev matdags igen. Sen har vi betalat lite räkningar, tittat på tv, lagat mat och diskat.

Det blev Kycklingfilé (vilket skulle vara fileér, men det var bara småbitar och en massa brosk), grönsaker , pommes till börne, sås och det viktigaste av allt: Vitlökssmör. Det slår allt.
Yes nog snackat om det.

Sedan blir det som alltid: Idol och vi ska vi kolla på ett par filmer.
Det kallar jag en perfekt fredag.

Imorgon blir det som sagt hem till mina föräldrar. Vi lämnar sedan Noah där över natten, för jag ska nämligen dit på söndag igen och umgås med syster. Så då blev det smidigast att låta honom sova över, så han slipper åka bil osv, när han väl somnat.


Jaha, nu ringde Agneta (Björns brors fru) och frågade vad jag önskar mig i födelsedagspresent.
Jag fyller nämligen år nästa lördag.
Men jag bad om att få återkomma, eftersom jag inte har den blekaste.
Fast man kanske ska önska sig en stavmixer?
Det är ju jättebra att ha när man ska göra pureér till Noah.

Yes nu ska jag umgås med min kära sambo och son.

Take care.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Imorrn blir det nog ganska lugnt, ska iväg o köpa nya skor till Lucas bara. O på kvällen är vi bjudna på plankstek hos mina föräldrar :)

Söndag ska jag jobba mellan 7-16, skönt att få jobba lite.

Vad ska ni hitta på då?

2009-09-25 @ 20:48:59
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Både jag och Viola följer med =) om det går bra :)

2009-09-26 @ 12:51:27
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha okej! :)

joda det är riktigt nice, har faktiskt hittat mig ett par höga stövlar som du ville ha innan ;P fast jag ska gå till en annan butik imon och prova en mindre storlek! jag kommer dock inte hem om jag inte vill lägga 550:- på en biljett, och jag jobbar på måndag, bra li!

vad hittades på i helgen? :)

2009-09-26 @ 20:04:18
URL: http://ligustavsson.blogg.se/
Postat av: Sophie mamma till Nellie

Ja precis =)

Det ska bli skoj!

2009-09-27 @ 09:53:59
URL: http://beylejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0