Uppdatering.

Ja som ni redan vet vi det här laget så har/är vi sjuka. Förkylda. Näsorna bara rinner och andningen är inte på topp. Men nu lider förhoppningsvis den onda förkylningen mot sitt slut. Jag känner mig piggare och piggare för varje dag och lillfisen verkar vara liiite bättre han med. Han snarkar jättemycket nu om nätterna... men förhoppningsvis lägger det snart sig. :)

I lördags blev det som sagt Björkholmen. Li följde också med. Supertrevligt. Vi var där till runt elva, medans börne gick hem så fortsatte vi till Nisse där min syster och hennes kompisar var. Trevligt där också, men min magkatarr sökte sig naturligtvis fram tillslut. Vi var därför hemma redan vid halv två, då vi hunnit med playbar en kortis och michelles såklart..

Söndagen började rätt bra. Ingen speciell bakfylla och en massa mys med familjen. Elin kom runt 11 och vi tog oss i kragen och körde iväg mot ikea klockan ett, då vi förmodligen var körklara. :)

Det blev lite saker .. Det mesta nödvändigt.. och vi var väl hemma runt åtta.

I måndags blev det för mig att fixa naglarna hos Linda. Efter det blev det mys med prinsarna.
Igår blev det storstädning och storhandling. Tog naturligtvis hela dagen.
Och idag har jag fixat mina fötter och resten av dagen blir det bara lugnt, faktsikt. Fixa lite med disken osv bara. Det är väldigt skönt må jag säga.

Resten av veckan blir det en tripp på stan med Li, fika med Frida och tjejkväll hos Nina.
Toppen.

Nu kommer lite bilder på både roliga och mindre roliga saker vi inhandlade på ikea.


Man kan aldrig få förmycket förvaringsutrymmen.


Dålig bild, men påslakanet är från Ikea.

 

Haklappar till vår lilla smutsgris. :)

 

Tvättkorgar som vi har i vår garderob. Numera kan vi liksom stå på golvet därinne.

Doftljus.

 

Mer ljus.

Vi tycker nämligen om grönt, som kanske syns. ^^

 

Tallrikar. Älskar formen på dom.

 

Barnstol som står hemma hos min mor och far. Vi är ju där så ofta, så det blir kalas.

Den vi bestämde oss för att ha hemma, finns inte på bild.. så jag får fota själv.

 

Fönsterspärrar.

 

Lådspärrar.

 

Petskydd.

Till sist men inte minst:

Skydd mot vassa bordskanter.

 

Yes... Det var väl roliga bilder?! Jag förstår faktiskt inte varför jag ens läger upp dom, men i brist på andra bilder, får det här duga.

 

Take care.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0