Lördag, födelsedag och maskerad.

Yes idag fyller min käraste 23 år.
Grattis älskling.
Det börjades med frukost på sängen med paket och mys..
och snart blir det lite tv och sen lunch på stan.

Presenterna innehöll; En Världens-bästa-pappa-mugg och kaffe med smak från Noah och en luftballongs-flygning från mig.
Jag hoppas han uppskattade det... Det verkade så iallafall.  :)

Vid tre ska vi ut till Nättraby och lämna av Noah. Där ska Moste ta hand om honom väl. Det tvivlar jag inte en sekund på. ^^

Sedan blir det nog förfest här, för att sedan ge oss av mot torskors.
Lokalfest och maskerad står på schemat.
Börne ska vara munk och jag ska vara alice i underlandet. Så jävla kul att klä ut sig. Jag har liksom aldrig varit på någon riktig maskerad förut. Det kommer bli nice.

Jag blev så glad av kommentaren om min viktnedgång. Tack.
Jag lovar att skriva mer ingående vad jag äter, när jag har mer tid. :)




Jag kände dig inte särskilt, men du var en vän till Björn.
Jag träffade dig några gånger och det känns så hemskt.
Varför skulle det här drabba dig?
Varför ska det här drabba någon överhuvudtaget?
Det är så sorgligt.
Vila i frid, Johannes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0