Förkyld lördag!

Yes idag rinner min näsa konstant och halsen kliar. Usch!

Gårdagen var helt underbar... Vi lämnade Noah hos farmor vid tre-tiden och vi stannade väl där någon timme. Sedan var vi på nivå vid halvfem för att äta. Det blev pepparstek för min del, med sallad och grillad lax till börne med potatis. Gott var det och till det drack vi ett glas vin. Efter maten så bestämde jag mig för att fuska lite. Det blev kladdkaka med färsk frukt. Helt jävla underbart. Jag som varit så sugen på choklad så länge!
Efter det blev det BECK  på bio. Den var helt okej, men inte mer än så.
Vi gick hem och mös i soffan till Johan falks nya. De är faktiskt väldigt bra!
Redan under den tiden så kände jag mig jättekrasslig. Min näsa rann och det kändes som om mitt huvud skulle sprängas. Men med en ibumetin och nässpray, blev allt mycket bättre!

Jag kan trots förkylningen inte klaga alls på kvällen.
Riktigt skönt att bara få rå om varandra ibland.

Dagen idag började vid nio. Upp och ringa Noah. De hade det jättebra! Han hade sovit bra om natten och han hade varit på glatt humör hela tiden. De var ute och gick en långpromenad när jag ringde. :)
Sen gjorde vi ett par snabba ärenden på stan och sen körde vi och hämtade lillfisen. Han blev såå glad när han fick se oss. Det värmer verkligen!
Efter ett tag blev han grinig bara för att han var så trött. Han somnade i bilen och när vi kom hem så la vi honom i sin säng, där han nu sussar så sött.
Skönt att ha lillkillen hemma igen!

Trots den onda förkylningen så ska jag och börne upp till björkholmen på inflyttningsfest.
Jag stannar väl där någon timme, för att sedan möta upp min syster. Vi ska väl festa någonstanns och sen blir det puben. Noah är hemma med farfar ett par timmar. Börne ska bara med en liten stund, för at sedan hem och ha lillkillen.

Det blir dock inte att träffa Noah så mycket i helgen. :/
Imorgon ska nämligen jag och elin till Ikea och införskaffa lite saker.. Som matstol till Noah som ett exempel!
Men jag och min lilla, lilla prins ska mysa hur mycket som helst i veckan som kommer!!

Nu kallar nässprayet.

Take care.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej, jag tänkte på det, har ni fått upp himmelsängen?:)

2009-10-12 @ 16:57:11
Postat av: Emelie

Ja, nu är vi friska, så gott som iallafall. Fortfarande lite snoriga, men glad att man slipper vara täppt.

Hur är det med er?

2009-10-12 @ 19:57:47
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0