Födelsedagen.

Min dag har varit perfekt! Det började med att man blev väckt med tårta och paket på sängen av mina två prinsar.

I paketet var det en fin "prydnadsak" eller vad man ska kalla det, från Noah. Den var i vitmatt porslin. Det föreställde en kvinnohand med en ängel som så vackert vilade mot den. Enligt börne så symboliserade det mig och Noah. Sån härlig liten tanke. Den ska nu föralltid vila på mitt nattduksbord.

Jag fick även jättefin klocka av börnis. Den är beställd från nätet, men har dock inte kommit på posten än, så jag väntar ivrigt tills den dampar ner i brevinkastet. Gud så tjusig den var.

Sedan efter mys i sängen, så började jag och prinsarna baka. Det blev en mintkaka men grädde och hallon på. Efter det så blev det systemet.

Usch så jobbigt. Kassörskan kollade lite skeptiskt på mig och bad naturligtvis om leg. Då sken hon upp och sa högt: Grattis.

Det kan inte bli så mycket värre, eftersom då förstår ju alla att jag fyller år.

Men usch vad jag är barnslig. Nu får jag ge mig..



Efter det blev dte cityhallen och interflora.

Kinamat stod på listan som lunch och det blev naturligtvis friterat fläsk med sötsur sås. En stor favorit. Det var grymt gott!

Hem igen och fixa iordning det sista. kollade lite på tv och bara tog det allmänt lugnt.


Klockan 17 kom "gästerna" och det serverades mat lite senare. Vilket var mycket uppskattat.

Jag fick finfina presenter, som bestod av; presentkort på cervera, pengar, bestick, presentkort på fotvård, örhängen, kofta, en klänning, som jag dock ska byta... Den var jättefin min var lite stor  och lite pluffsig. Men den var så himla fin, önskar att jag hade en bättre kropp som kunnat bära den... och till sist men ABSOLUT inte minst, en vetekudde. Gud så skönt. Jag som fått en sån j*vla mensvärk och har även en fruktansvärd nack och ryggvärk om dagarna.

Nu gick folket för någon timmesen och jag är jääättetrött.. så nu ska jag sova.

Varför tar alltid de perfekta dagarna slut på ett kick?

Tack för en underbar dag.

 

Take care. 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Grattis i efterskott! :D Låter som att du hade den perfekta födelsedagen! :)

2009-10-04 @ 01:14:38
URL: http://angelicadianna.blogg.se/
Postat av: Frida

Grattis grattis!!! :D

2009-10-04 @ 20:11:22
URL: http://bisgaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0