!!!!!

Jag sitter nu och är så fruktansvärt förbannad. Hur i h*lvete kan Camilla gå vidare i idol?! När Jon åkte ut?! Det är obegripligt för mig. Jag förstår inte.
Hurhurhurhurhur???
Dagens ilands-problem, jag vet... men vadfan. Något vett i kroppen måste ju svenska folket egentligen ha?!
Jag ska väl inte säga så mycket, eftersom jag inte kände för att lägga ut 6 spänn till de som behöver det minst.
Men alltså jag kommer störa mig på det här så fruktansvärt länge...
Jag tror att svenska folket tyckte synd om camilla, efter fiaskot igår.
Men så kan de bara inte göra.
Likadant häromdagen. Hur fan kunde Erika gå vidare och inte Moa?!
det tjatades minut ut och minut in, hur synd det var om Erika förra året, då hon inte gick vidare.
Men vad fan... VI kan ju inte skicka vidare några, bara för att det är synd om dom.

Nej sånt gör mig rasande.



Över till dagen idag.

Yes.. Idag har det varit storstädning på schemat.

Igår så putsades fönster, men hann inte med allihopa... tog bara sovrummet och köket.

Så idag gick jag upp vid sju och böjade putsa fönster i vardagsrummet.

Vilket inte heller var så jävla kul, eftersom när jag putsat och torkar ett antal gånger, så är de fortfarande randiga och skitiga. Vilket bekymmer... Jag höll nog på en timme med det.

Tillslut sket jag i att det fortfarande var skitigt och började istället med städningen.

Kan kanske vara så, eftersom det var så himla kallt i morse så kanske vattnet på rutan torkade försnabbt och då hann man inte dra av det. suck.



Jaja nog om det. Yes började storstäda efter det. Medans Börne pluggade och Noah sov, diskade jag, bäddade rent i sängarna och dammtorkade. Efter att han pluggat klart, så tog han Noah med sig för att hjälpa daniel emd flytten till Björkholmen. Medans de var borta så hann jag även, dammsuga och torka golven... och jag satte faktiskt upp kakeldekorer i badrummet. Nu ser det väldigt hembonat ut måste jag säga. Blev jättenöjd.

Det är jätteskönt att få vara ensam i lägenheten när man städar. man får så mycket mer gjort.

Jag blev väl klar vid halv två och sen så blev det till att äta lite med Björn, björns pappa och bror.


Sedan tog jag med mig Noah och handlade lite, och Börne åkte iväg och skulle hjälpa till med ytterligare ett flyttlass.

Vi gick hem och Noah åt. Vi mös en hel del och bara mös.

Sedan ikväll så har jag stekt kyckling så det är bara att ställa in i ugnen imorgon. Skönt.



Det blev till att mata Noah Noah ännu en gång, byta blöja, klä på honom pyjamasen och pussas godnatt vid åtta tiden.. precis innan idol.

Ja sen blev det som sagt idolskiten!.

Visst jag kommer ju inte sluta att kolla bara för att jag är så fruktansvärt arg just nu. Men jag kommer inte

rösta vidare, varken Camilla, Erika, tönt-Rabih eller eddie.
Det är en sak som är säker.

Nu borde jag väl egentligen gå och lägga mig. Jag ska få tårta på sängen imorgon! Vilket är väldigt efterlängtat.
Jag som inte äter något sånt vanligtvis... tänkte jag att jag kunde få unna mig på självaste födelsedagen.

Det blir mys och Presenter (Jag älskar presenter.) på sängen och mys med mig kära familj...

Efter det blir det till att baka. Jag och börne ska baka tillsammans. Jättemysigt. Vi gör ju aldrig mat eller något tillsammans, men det är ju faktiskt väldigt mysigt. :)

Systemet står ju naturligtvis också på listan, även ifall det är pinsamt.

Gud vad jag är fjantig. Alla går väl till systemet första dan? ;)



Det blir till att göra sallad, skala potatis, oh fixa det sista med kycklingen och dukning.
Sen kommer min mor, far, syster och farbror med fru.

Det var lite lättare såhär. Vi ska ha kalas den 25e för mig och börne tillsammans, men då blir dte bara fika. Vi blir så mycket folk om vi ska ha mat då också, så blir det platsbrist. Man kan ju faktsikt inte sitta i soffan och äta mat, men fika blir ju desto lättare. Det blir alltså nästan hela björns familj, vilket blir tio personer... + min familj - bigsister förmodligen. :(, som ska fira börne då eftersom de redan firat mig.. Yes.. så får det bli. :)

Nej nu borde jag ju sova och bara vänta på den kommande dagen.

Take care.


Kommentarer
Postat av: helena

graaaaaaaaaaaattis!!! :)



Jag gillar inte camilla längre. hon är för mycket. Däremot så gillar jag erika och tove :) Erika är sjuuuukt lik Elin.

2009-10-03 @ 09:47:15
URL: http://yeshelena.blogg.se/
Postat av: Li

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN IGEN! :) HOPPAS DU FÅR EN SUPERBRA DAG MED MASSA FINA PRESENTER! :D

2009-10-03 @ 16:56:29
URL: http://ligustavsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Grattis på födelsedagen :)



Fattar inte heller hur Camilla kunde komma vidare :/

Men Rabih tycker jag faktiskt om, han är lite som Idols nallebjörn på något vis :P



Hoppas du haft en bra dag, o att kvällen blir bra den också :)

Kram

2009-10-03 @ 17:29:09
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0