Snoriga Noah.

Yes. Vår lillfis är lite snorig. Är okej om dagarna, men när han ligger och sover om kvällarna, så får jag in och titta till honom ibland. Låter som om han inte får luft. :/ Trots att vi hissat upp hans säng.
Den har väl egentligen varit upphissad så i några månader även mellan förkylningarna. Kanske till och med i hopp om att det skulle förebygga förkylningarna. Men det visar ju sig att dte uppenbarligen inte fungerar.
Men förövrigt är han ganska pigg. Igår var han visserligen gnällig, större del av dagen. Men idag är han lika glad som vanligt!

Idag blir det fönsterputsning, för att få det julfint nu när pyntet ska upp. Hoppas bara det inte blir emr sol än var det redan är.
Men Börne är ute och övningskör.. så jag ska vänta tills han kommer hem så vi kan hjälpas åt.
Tvätta fönster är nog det trågigaste som finns. Jag tror inte det finns något värre. Det är t.o.m värre än att diska. Då vet ni kanske vad det betyder.

Imorgon blir det storstädning för hela slanten. Extra noga nu, när det är jul. Ska även sätta upp allt julpynt. Eller ja, det vi har iallafall. Vi har inga tomtar eller liknande, utan mer ljuslyktor och fönsterbelysning osv. Men det kommer nog bli bra. :)
+ att Noah blir hela 6 månader imorgon! Det är så otroligt vad tiden går fort. Nästan lite för fort. Men det gäller att ta vara på den lilla tiden vi får tillsammans. (Då han växer så himla snabbt).
Men det har garanterat varit de underbaraste månaderna i hela mitt liv.
Det går inte att beskriva.

Lördag ska min far komma in med sin speciella borr och hjälpa oss att sätta upp den ena stjärnan i fönstret som hänger och sen Noahs sänghimmel, som han fick i doppresent. Jag vet det är kasst, att vi inte gjort dte tidigare. Men vi har försökt och försökt... men inser nu att vi behöver hjälp. :)

Förresten så ska börne hjälpa mig med bilderna, då han trodde sig veta vad problemet låg. Så ni får vänta ett litet tag till.

Nja, inget speciellt roligt inlägg. Men det här får bli så idag. :)

Take care.

Kommentarer
Postat av: sandra & melvin

hejhej ska noah ta svin sprutan?

2009-11-26 @ 14:02:02
URL: http://saandrras.blogg.se/
Postat av: Liii

Nooo blev din torr inuti? :S Min blir som kola typ, får nästan äta med sked :P Haha, du får nog göra en till ändå Johanna ;)

2009-11-26 @ 20:44:02
URL: http://ligustavsson.blogg.se/
Postat av: syster em

Grattis till min älskade Noah på halvårsdagen! Jag längtar efter dig så mycket, men om ett par veckor ses vi och då ska vi busa och kramas massor!



Syster: Låten är med Brandi Carlile och heter The Story. Dåligt av mig att inte skriva det :) Men ja, den är helt grym!



Pussss

2009-11-27 @ 12:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0