Sjuka Noah. :(

Idag är Noah sjuk. :( Han har varit snorig som sagt, men idag har han feber också. :/ Han brukar ligga på 36.5 men idag hade han 38.1. Han verkar inte må så dåligt av det, mer än att han är tröttare än vanligt... men han verkar inte ha ont eller något liknande. Lilla gubben. Så idag blev det ingen babysim för vår del. Jag hoppas det går över snart! Usch. Älskade lilla gubben. Men det är ju så otroligt skönt att se att han inte lider iallafall. :) Just nu ligger han i babygymmet och leker som vanligt med alla hans fina leksaker. :)

Jag har som många andra höstar en liten höst"depression". Jag är ju absolut inte mer nere än någon annan nu under hösten... men man märker verkligen att det är höst. Jag äter jättedåligt nu om dagarna.
Det brukar jag göra periodvis under hösten. Förrförra hösten åt jag inte pga. all stress. Blev i princip utbränd sista hösten i skolan. Kunde inte äta alls.
Förra hösten kunde jag inte äta pga illamående under graviditeten och ja naturligtvis lite höstdepp... Detta året är det väl det mörka vädret som inte gör mig hungrig.
Jag äter väl lite, men absolut inte som jag brukar...
Jag märker det verkligen på mitt hår. Konstigt nog. Under de här perioderna tappar jag otroligt mycket hår.
Nej jag borde ta mig i kragen och börja äta ordentligt igen... Men det är lättare sagt än gjort.
Om det håller i sig så länge som till jul, blir liksom julhelgerna min räddning. För då går det inte att avstå från maten. :) Dumma mig! Om jag inte äter bra så blir dte ju ännu värre med min trötthet än vad det är nu. Och tröttare än vad jag är nu, kan jag faktiskt inte bli. Det går inte... jag behöver vara relativt pigg nu när vi har Noah att ta hand om. Men det gör jag riktigt bra trots tröttheten tycker jag. :)

Jag vill bara säga att jag är så otroligt stolt över vår fina son. Han lär sig nya saker hela tiden. Utvecklingen för varje dag är fantastisk. Jag skulle inte kunna bli lyckligare på den fronten. Han är underbar.
Hans skratt gör mig svag.


Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0