Längesen.

Ja det var som sagt ett tagsen. Haft fullt upp hela veckan, så därför har det blivit i paus här.
Jag ska lägga in bilder, då jag får tillgång till andra datorn. Men ja, inte många bilder jag har, men eftersom det var längesen jag la upp bilder... så räcker kanske det lilla! :)

I lördags var det som sagt kalas. Massvis med presenter och gott fika. Hannes blev tre år. Han fick en "leksaks" laptop från mig, börne och Noah. Där kunde han spela, lära sig alfabetet, lära sig räkna osv. Tror den uppskattades!
Han fick även en pulka, och ett trumset bla.
han verkade väldigt glad över alla fina presenter och han var på det bästa humöret. :)
Vi fick även mysa med det nya tillskottet.. lilla Melvin. Helt otroligt att Noah har varit mindre än var han var! Nästan 1kg t.om. Men det var som sagt väldigt mysigt att kela lite... Eftersom man nästan aldrig får göra det med vår lilal prins! Haha klart jag får, men han ligger ju bara och sprattlar och vill komma loss. Men man får verkligen ta till vara på de nyvakna stunderna då Noah kan ligga länge ligga still. :)

Iallafall.. så i söndags åkte vi ut till Noahs farmor och åt god mat. Vi umgicks med Lizette och hennes sambo Lars, nu när de är här i karlskrona.  De mös naturligtvis med Noah.
Efter det blev dte babysim för lillkillen. Lika underbart varje gång. Man märker hur mycket han älskar det.
Han simmar, sprattlar och pratar. Simmar, sprattlar och pratar. Simmar, sprattlar och pratar. Ja osv, osv.
Han "dök" även. Det går ut på att jag skulle doppa honom under vattenytan och säga: Noah dyk!
Han gjorde inget större väsen av sig.. utan ruskade bara lite på huvudet när han kom upp. Duktiga kille!

Måndagen spenderades hos mina föräldrar i Nättraby. Blev tvtittande och prat, som alltid!

Tisdags var vi ute i spandelstorp och fikade hos Hannes och Melvin igen. :)

Igår.. hmm vad gjorde vi då??
Idag så gick jag och Noah ut på stan runt ett. Det blev en liten tur innan jag skulle möta, Linda&Svante och Liten&Maximus. Det blev fika på tretton ett par timmar, vilket var väldigt mysigt!
Hoppas att det görs om snart igen.
Efter det bar det av hemmåt, för att lämna av Noah till pappa. Jag tog bilen och begav mig till Mor och far. Vi skulle nämligen åka och byta sommardäck till vinterdäck. Så nu är det klart. skönt!

Imorgon ska jag upp och modella för elin på skolan. Hon ska göra en bruduppsättning och sminka mig. Det är tydligen ett prov. Det tar några timmar, sen hem en stund till idol i soffan.

Lördag ska jag och Börne på bio.. sen en mysdag med hela familjen.

Söndag blir det babysim och sen LARS WINNERBÄCK!!!!!! Det är NICE!

Yes. Vilket roligt inlägg. Men men. :)

Enyoj!

Kommentarer
Postat av: syster em

hmm.. ska du och noah på bio eller skrev du fel? :P hoppas allt är bra med dig gumman! Jag saknar er. Puss

2009-11-20 @ 15:19:24
Postat av: emmzy

haha jag tänkte väl det :) men tänkte att det kanske vara babybio eller nåt :P ja du, det händer inte jättemycket här faktiskt. det är mest plugg som gäller och en del umgänge med vännerna. Har inte haft några pengar på typ 3 veckor, så det finns inte så mycket annat att hitta på.. :P vi hörs. puss

2009-11-21 @ 11:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0