Kära Winnerbäck!

Kära, kära, kära Lars Winnerbäck!
Konserten igår var som alla andra gånger. Underbar.

Isabelle kom till mig igår vid halvsju tiden. Vi körde utåt mot arenan för att vänta på att lasse skulle börja. Vi var där strax innan sju.
Vi stod och väntade i en timme, sen började förbandet. Helt okej faktiskt. Andreas <3 grega?. Det var som sagt helt okej, men jag känner alltid att förband är så överskattat. Man kan liksom inte njuta av det, utan bara väntar på att konsertens huvudperson/personer ska börja.

Vid halv nio drog Lasse igång. Jag måste säga att det var en besvikelse till en början, då publiken inte alls var på topp. Inget fel på Lasse alls, men alla stod bara så stilla. Inte ett ljud. Efter några låtar kom de igång och jag likaså. Inte så kul att stå och digga helt själv av tusentals? "åskådare". Men men vad gör man inte.
Det spelades både nya och gamla låtar. Några av mina absoluta favoriter. Saknade Kom änglar bara. Men men.
De spelade till halv elva ungefär och de sista låtarna gjorde bara så att man ville ha mer, mer, mer. Som Ett sällsynt exemplar och Jag får liksom ingen ordning.
Efter min besvikelse i början, kunde det bara bli bättre. Och den slutade som perfekt.

Jag saknade dock mina trogna Winnerbäcks polare. Elin och Vickan. Vi har varit på alla de andra konserterna ihop, men iår kunde dom inte. Det var liksom inte samma sak utan dom. Inte för att jag och Isabelle inte hade det trevligt. Det hade vi absolut. Men det var bara inte som vanligt, om jag säger så.
Jaja Det blir väl en konsert i sommar, kan man iallafall hoppas på. Sommarkonserter i någon trevlig park slår ändå allt!




Idag så blir det en lugn dag. Efter att hållt igång varje dag i ca 1.5 vecka, så känns det välbehövligt.
Men jag måste ta tag i det kaos som råder i vår lägenhet idag. Kläder från tvätten igår som inte hann torka, som hänger runt om i lägenheten. All disk, och simkläder sen babysimmet igår och ja. Det låter kanske inte så mycket. Men tro mig, det är mer.
Men ibland får det väl vara så också.
Men jag får panik. Haft sån panik hela morgonen, men ändå för trött för att göra något åt det. Kallas inte det grym lathet? -Jag tror det.
Så jag borde få tummen ur röven och fixa det.
Måste även handla. Har verkligen ingenting hemma. Fick nöja mig med ett äpple till frukost. Jag vet. Det är bad, men glömmer man, så glömmer man.
Så det är ett måste.

Imorgon blir det kanske att träffa Linda&Svante med en massa andra mammor. Mysigt.
Onsdag så vet jag inte riktigt än. Behöver pumpa däcken på bilen, sen vi bytte. Så får väl åka till mor och far så dom får hjälpa oss. Torsdag blir det till att putsa fönster inför advent. Det är sjukt. jag putsade fönsterna för 1.5 månadsen, men de är så fruktansvärt skitiga, så det behövs göras igen. Sen på kvällen ska antagligen jag, Elin och Jennie, kolla på film. :)

Fredag blir det storstädning, sen sätta upp alla julsaker. Mysigt!
Det något konstigt med julen. Jag blir verkligen som ett litet barn igen. Det är något speciellt.
Det som är konstigt bara, är att det känns som om det var julafton igår. Såhär fort får ju inte tiden gå!

Nej nu får jag väl ta tag i kaoset, medans Noah sover sin förmiddagsnap.
Börne är ute på komvux och gör prov. Hoppas det går bra!

Take care.

Kommentarer
Postat av: Maliiin

Visst blir man som barn på nytt :) Jag älskar jul och allt pynt som hör julen till :)

2009-11-23 @ 12:04:01
URL: http://sillybarbiie.blogg.se/
Postat av: Liiii

Haha nej har jag fått dig att fuska? :P Hoppas den blev god! :D

2009-11-25 @ 21:32:35
URL: http://ligustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0