Jävla pissdag.

Yes dagen har varit jobbig. Rent ut sagt. Det började ifs redan inatt. Gick och la mig i skaplig tid, för att gå upp ganska tidigt i morse, då det stod städning på schemat. Jag går och lägger mig med magont 29 kvällar i månaden, men inatt var det en kväll utan magont!!. Men nu höll ju inte magontet mig vaken, utan alla jävla tankar. Låg och vred mig ett par timmar för att sedan ge upp och kolla på tv ist.. Men då somnade jag tydligen. Konstigt det där, med att inte kunna släppa tankar när man vill... det är sick! Men därför blev det inte så många timmars sömn.. och då vaknade jag antagligen på fel sida...

Städat sen åtta i morse och slutade sisodär vid femtiden. Trots det långa passet, så känns det inte speciellt rent. Inget har gått som jag velat alls idag. Men antar att vissa dagar bara är sånna. Det är piss iallafall.
Noah hade antagligen ont i magen och var övertrött ikväll, då han inte sovit speciellt länge under dagen. Så han gallskrek ett bra tag, innan han somnade gott i sin säng med lite puffande i rumpan. Lilla killen.

Nu ligger jag i soffan med filten uppdragen över öronen. Kollar på idol och tog precis en snus för att kunna slappna av. Jag är fortfarande väldigt nere men förhoppnings blir det bättre med en natts sömn.
Imorgon vankas det en massa bus och mys, med min förhoppningsvisa, pigga, lilla älskling. :)

Nej nu ska jag tycka lite mer synd om mig själv.

Take care.

Kommentarer
Postat av: syster em

usch gumman, det var inte roligt att höra. något speciellt som hänt? Snart ses vi iallafall :) puss

2009-11-28 @ 13:59:37
Postat av: syster em

Men vad menar du? Ska ni inte åka upp förrän på lördagen nu? Jo men det borde vi hinna, det tar bara 40 minuter in till linköping. Men om ni inte kommer förrän på lördagen så kanske det blir lite stressigt att åka in då. Isf får vi tar det på söndagen istället. :)

2009-11-29 @ 12:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0